سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوئل کریمی-نکونام، پرگل و جذاب

دیدار دو تیم نساجی قائمشهر و سپیدرود رشت با تساوی پرگل دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته چهاردم لیگ برتر فوتبال ٥شنبه ٨ آذر پیگیری شد و در یکی از دیدار‌ها نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان سپیدرود رشت بود.

بازی از ابتدا جذاب و هجومی آغاز شد و نساجی با در دست گرفتن توپ و زمین حملات همه جانبه‌ای را روی دروازه سپیدرود تدارک دید، اما فرصت‌ها با بی دقتی یکی پس از دیگری بر باد رفت.

اما در دقیقه ٤٥ بازی امید سینک پشت ضربه آزاد اعلام شده قرار گرفت و با ضربه‌ای دیدنی توپ را به سمت دروازه فرستاد و دروازبان سپیدرود به سختی آن را برگرداند، اما محمد مهدی نظری بود که در کش و قرس درون هجده قدم از فرصت استفاده کرد و گل برتری را به ثمر رساند.

شاگردان علی کریمی محبوب به دنبال جبران بودند و تا حدودی تعادل در بازی برقرار شد تا اینکه دقیقه ٥٧ با فرار بازیکن سپیدرود، دیوسالار مرتکب پنالتی شد تا محمد غلامی باتجربه گل تساوی را به ثمر برساند.

سپیدرودی‌ها از بازی احساسی و فضا‌های خالی بهره بردند و دقیقه ٦٧ توانستند گل دوم را توسط میلاد شیخ سلیمانی به ثمر برسانند.

شاگردان نکونام که بازی را از دست رفته دیدند، بازی را دوباره در دست گرفتند و روی بازی سوار شدند.

تلاش‌های قرمزپوشان محبوب جواب داد و روی قیچی زیبای مهرداد عبدی توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

نساجی در یک بازی دیگر خانگی نتوانست پیروز شود و اکنون با کسب ١٣ امتیاز از ١٤ بازی در رده دوازدهم است و در طرف مقابل علی کریمی با این تساوی ارزشمند با ١٠ امتیاز در رده پانزدهم ایستاد تا او و شاگردانش بعد از استقلال خوزستان همچنان گزینه نخست سقوط به دسته یک باشند.
انتهای پیام/آ

تساوی پرگل و جذاب نساجی و سپیدرود

برچسب ها: فوتبال ، وزارت ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.