سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان گناوه دومین شهرستان استان در پرورش آبزیان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر گفت: شهرستان گناوه در حوزه پرورش آبزیان شرایط خوبی دارد و دومین شهرستان در حوزه پرورش آبزیان است.

سعید زرین فر عصر پنجشنبه در نشست جمع‌بندی دور سوم سفرهای شهرستانی با رویکرد بازدید از طرح های عمرانی، اقتصادی و اشتغال روستایی در ساحل روستای جزیره جنوبی بندر ریگ شهرستان گناوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: شهرستان گناوه با ۱۸۸۹ کیلومتر مربع ۸/۱ درصد از کل وسعت استان و با ۱۰۲ هزار و ۴۸۴ نفر ,۸/۸ درصد از جمعیت را به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گناوه چهارمین شهرستان از نظر جمعیت و پنجمین شهرستان  استان از نظر وسعت است.

معاون استاندار بوشهر افزود: در حوزه کشاورزی شهرستان گناوه تولید کننده ۰/۴ درصد از تولیدات زراعی استان است که این آمار خوبی نیست و امیدواریم با توجه به بارندگی‌های اخیر امسال شاهد پیشرفت این شهرستان در حوزه تولیدات محصولات زراعی باشیم.

زرین فر با اشاره به این که شهرستان گناوه ۱۵/۳ درصد از محصولات دامی استان بوشهر را تولید می‌کند گفت: از ۱۸۰ گلخانه موجود در استان تنها یک گلخانه در شهرستان گناوه قرار دارد و نیاز است در این خصوص تصمیمات جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: شهرستان گناوه با وجود دو بندر صیادی, ۳/۶ درصد از کل صید استان را انجام می دهد و ۱۱/۹ درصد از کل شناور‌های استان در شهرستان گناوه قرار دارد.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: از ده سایت پرورش میگو در استان ۳ سایت رود حله، بندر ریگ و رود شور در شهرستان گناوه قرار دارد و ۳۱/۸ درصد از کل تولید میگو‌های پرورشی استان مربوط به شهرستان گناوه است.

انتهای پیام/م

۳ سایت پرورشی میگو در شهرستان گناوه است

 

 

 

 

 

برچسب ها: کشاورزان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.