سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان نگران کننده است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان بسیار نگران کننده و بحرانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت ساخت مدارس ایمن در هرمزگان بیان داشت: مدارس تخریبی در استان وضعیت بسیار بغرنج و نگران کننده ای دارد و اگر چاره اندیشی نشود شاهد بروز حوادث جبران ناپذیری خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در شرق هرمزگان مدارسی وجود دارد که هر لحظه امکان تخریب و کشته شدن کودکان و نوجوان را دارد. باید قبل از حادثه به فکر پیشگیری بود.

حجت الاسلام ذوالقدربا بیان اینکه دادی زاده خود مدیری فرهنگی و دارای کارنامه است، افزود: امیدوارم مدیرکل جدید با تجربیات ارزنده خود از مشکلات جامعه فرهنگیان بکاهد و درمان درد معلمان و حتی دانش آموزان در حوزه تحصیل باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس اضافه کرد: فرهنگیان هرمزگان با مشکلات زیادی روبرو هستند که نیازمند تفکر و چاره اندیشی دارد. فرهنگیان باید از شغل معلمی لذت ببرند نه اینکه به فکر معیشت خود باشند.

وی با اشاره به اینکه باید معلمان کتابت و نوشتن را به دانش آموزان فرا بدهند، اظهار کرد: باید دانش آموزان را تشویق کنیم به نوشتن خاطراتشان تا بتوانند در آینده نویسندگان بزرگی شوند و در این مسیر از علم غنی‌شده بهره بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: علم یک صید است که با نوشتن می‌توان آن علم را حفظ کرد و بتوان در مسیر پیشرفت و تعالی از آن بهره برد.

انتهای پیام/ب

 

وضعیت مدارس تخریبی در هرمزگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.