سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ الماسی خبر داد؛

دستگیری سارقان مامورنما/ اخاذی از شهروندان به عنوان پلیس مبارزه با مواد مخدر

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه از دستگیری سارقانی خبر داد که در پوشش پلیس مبارزه با مواد از شهروندان اخاذی می‌کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ اسدعلی الماسی رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه گفت: ساعت ۴ صبح روز گذشته ماموران گشت کلانتری هنگام گشت زنی در خیابان فداییان اسلام به یک دستگاه خودروی سمند خاکستری رنگ با شیشه‌های دودی که اقدام به نصب چراغ گردان پلیس کرده بودند ودر حال بازرسی یک خودروی تیبا بودند، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با دیدن این صحنه وارد عمل شدند و مشاهدات اولیه ماموران حاکی از آن بود که سه مرد قوی هیکل تجهیزات پلیسی از قبیل: آمپلی فایر مربوط به چراغ گردان پلیس، باتوم‌های فلزی، یک دستبند و کلاه‌های نظامی همراه خود دارند.

سرهنگ الماسی تصریح کرد: در همان بررسی‌های اولیه مشخص شد سه مرد جوان با معرفی خود به عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از متوقف کردن خودروی تیبا که زن میانسال مسافری را از مقصد سوار کرده بود بدون نشان دادن مدارک شناسایی قصد اخاذی و گرفتن گوشی آن‌ها را دارند.

وی اظهار کرد: با مشخص شدن این موضوع هر سه متهم دستگیر و به همراه شاکی به کلانتری منتقل شدند. در جریان بازرسی خودروی متهمان مقداری مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین کشف و ضبط کردند.

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه گفت: شاکیان در کلانتری در اظهارات خود به پلیس مدعی شدند که زورگیران پس از متوقف کردن آن‌ها قصد گرفتن پول و گوشی‌های تلفن همراه را داشتند که ماموران از راه رسیدند.

وی درخصوص اعنرافات متهمان گفت: از مدتی قبل با این شیوه و معرفی خود به عنوان مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر از مردم اخاذی می‌کردند.

متهمان در ادامه اظهار کردند: بار آخر در میدان آزادی خیابان استاد معین خودرویی را متوقف کردیم و چون راننده مقداری مواد مخدر تریاک همراهش بود به خاطر اینکه خودروی او به پارکینگ دلالت پیدا نکند و پرونده‌ای برایش درست نشود مقدار قابل توجهی پول و گوشی تلفن همراهش را در اختیار ما گذاشت.

رئیس کلانتری ۱۱۷ جوادیه خاطرنشان کرد: پرونده متهمان پس از تکمیل برای بررسی‌های بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.