سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب دو نشان طلا و نقره توسط جودوکاران کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

زانکو شریفی و سینا حدادی دو جودوکار نوجوان کردستانی در پایان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش جودو کشور در بخش پسران که به میزبانی استان یزد برگزار شد دو نشان با ارزش طلا و نقره را کسب کردند

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،نخستین دوره رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش در رشته جودو رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر کشور طی روز‌های ۴ لغایت ۶ آذرماه به میزبانی استان یزد برگزار شد.
در این رقابت‌ها که در سالن ورزشی تامین اجتماعی یزد برگزار شد ۳۶۰ جودوکار به نمایندگی از تمامی استان‌های سراسر کشور به مدت سه روز در ۱۲ وزن مختلف با یکدیگر به مبارزه پرداختند.
کردستان با دوازده جودوکار نونهال و نوجوان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست در دو وزن ۳۸- و ۵۵- کیلوگرم دو نشان طلا و نقره را کسب کند.
در نتایج انفرادی، زانکو شریفی جودوکار خوش آتیه کردستانی با شکست تمامی حریفان خود نشان زرین طلای وزن ۳۸- کیلوگرم را به گردن انداخت و سینا حدادی دیگر نماینده کردستان موفق شد پس از نماینده کرمان مقام دوم را به خود اختصاص دهد و صاحب نشان نقره شد.
در نتایج تیمی، کردستان مقام چهارم المپیاد استعداد‌های برتر جودو کشور را کسب کرد و تیم‌های خراسان رضوی، فارس و گیلان به ترتیب جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.
گفتنی است، سرپرستی تیم کردستان در این رقابت‌ها برعهده سوران بهرامی و وریا نوبری نیز به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کرد.

انتهای پیام/م

درخشش جودوکاران کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

برچسب ها: جودو ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.