سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالعات جامع سرمایه گذاری سد «گیلارلو» گرمی بررسی شد

مطالعات جامع سرمایه گذاری گردشگری در سد گیلارلو گرمی با حضور فرماندار گرمی و اعضای کارگروه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ظهر امروز در جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری منطقه نمونه گردشگری «گیلارلو» گرمی تصریح کرد: این مطالعات با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری توسط مشاور طرح انجام شده است.

وی با اذعان به اینکه تاکنون سرمایه گذاری در این منطقه با نقشه راه و مطالعات جامع همراه نبوده است افزود: در جلسه نخست مطالعات جامع مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه جلسه کارشناسی بعدی در شهرستان گرمی تشکیل می شود، ادامه داد: بعد از جلسات کارشناسی مطالعات جامع در کارگروه تخصصی استان به تصویب خواهد رسید.

محمودی متذکر شد: در این مطالعات انواع تاسیسات گردشگری منطق با توپوگرافی و  قابلیت های تاریخی، فرهنگی و طبیعی منطقه گنجانده شده و می تواند در قالب چند بسته سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان بخش خصوصی قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

سد گیلارلو گرمی

 

برچسب ها: گردشگری ، سدگیلارلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.