سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در دامغان:

ملت ایران ۴۰ سال در مقابل شکننده‌ترین تحریم‌های غرب ایستادند/تنها راه دفع تهدیدات دشمن اتحاد و دفاع از دستاوردهای انقلاب است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ملت ایران ۴۰ سال در مقابل شکننده‌ترین تحریم‌های غرب ایستادند، گفت: تنها راه دفع تهدیدات دشمن اتحاد و دفاع از دستاوردهای انقلاب است.

حجت‌الاسلام حسن ملک محمدی معاون پارلمانی آستان قدس رضوی در سومین نشست مجمع علما و فضلای دامغان گفت: دشمنان که با پیروزی انقلاب منافع خود را در خطر دیدند در صدد ضربه زدن به این نهال نوپا برآمدند که تنها راه دفع تهدیدات اتحاد و حفظ از دستاوردهای انقلاب است.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران حول محور وحدت و عظمت اداره می شود و  بزرگ‌ترین نعمت در جمهوری اسلامی ایران وجود ولایت است که باید قدردان این گوهربزرگ و ارزشمند باشیم.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در این شرایط حساس کنونی پشتیبانی از نظام ضروری است و با طی کردن مسیر انقلاب و ولایت قادر خواهیم بود ترفند و توطئه‌های دشمنان را همچون چهار دهه گذشته نقش بر آب کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵ شهید والامقام روحانی دامغان و نقش حوزه‌های علمیه در کمک به رشد و توسعه فرهنگی کشور، اضافه کرد: سیره زندگی رسول خدا (ص) باید الگویی برای روحانیان باشد تا با نقش هدایتی خود بتوانند وحدت امت‌های اسلامی را در جهان محقق کنند.

انتهای پیام / گ

حضورمعاون پارلمانی آستان قدس رضوی در دامغان

برچسب ها: ائمه اطهار ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.