سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاهین شهر یکی از کمپ های خوب ورزشی

رییس هیت هندبال استان اصفهان گفت:شهر شاهین شهر شهر پویا و روشنی است و میتواند یکی از کمپ های خوب ورزشی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین افتخاری رییس هیت هندبال استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: شهر شاهین شهر یک شهر پویا و روشنی است و همکاری خوبی بین ادارات وجود دارد شرایط خوب و دسترسی به اصفهان ایده آل است.

وی در ادامه افزود: با توجه به امکانات خوبی که در شاهین شهر وجود داشت ما المپیاد کشوری هندبال پسران رده سنی 12 تا 15 سال را از 1 الی 8 آذر برگزار کردیم.
افتخاری ادامه داد: انگیزه ما برای برگزاری این المپیاد نگاه به المپیک 2022 سنگال است.

رییس هیت هندبال استان اصفهان گفت: فدراسیون هندبال در سه رده سنی دختران که در شیراز برگزار شد و رده سنی پسران در اصفهان و ساحلی در بوشهر برگزارشد که در هندبال ساحلی اصفهان اول, بوشهر دوم, فارس سوم و همدان چهارم شدند.

سید حسن افتخاری اظهار داشت: این مسابقات به روش سه سه برگزار می شودکه در این روش همه بازیکنان در گیر بازی می شوند به نحوی که هر چه تعداد بیشتری از افراد گل بزنند از امتیاز بالاتری برخوردارند.
محمد کاظم عربی سرپرست فنی مسابقات نیز مشارکت کلیه بازیکنان برای نتیجه گرفتن در شکل تیم خود را هدف اصلی این روش برشمرد و افزود: هر تیمی که تعداد بیشتری از بازیکنان گل بزنند با ضریب تعداد نفرات امتیاز حساب خواهد شد.

وی ادامه داد: این مسابقات اولین دوره هست که برگزار می شود و به شرط استمرار بازدهی خوبی خواهد داشت و به نفع هندبال کشور خواهد بود.
در پایان مهدی اعراب رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: 23 هزار نفر بیمه شده ورزشی هستند و این بیش از ده درصد جمعیت شهرستان را شامل می شود در صورتی که در کشور 4 درصد مردم بیمه ورزشی شده اند.

وی ادامه داد: در سال گذشته این شهرستان 32 ملی پوش داشت و این نشان از بلوغ ورزشی شهر ستان شاهین شهر و میمه است.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.