سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل؛

اشتغال پایدار با افزایش توان مهارتی و تسهیلات اشتغالی تحقق می یابد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: افزایش توان مهارتی در کنار ارائه تسهیلات اشتغالی جهت تحقق اشتغال پایدار از اهداف مهم ما می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه شورای مهارت استان اردبیل با تبیین آیین نامه شورای مهارت گفت: تسهیلات به عنوان محرک صرف نمی تواند زمینه ساز اشتغال پایدار باشد و نیاز است به صورت همروند سرمایه گذاران و نیروهای کار آموزش های مهارتی تخصصی فراگیرند.

وی نقش دستگاه های تخصصی در امر نیازسنجی مهارتی را مهم عنوان کرد و تصریح کرد: با شناسایی خلاهای مهارتی استان باید به سمت تخصص گرایی پیش برویم.

رئیس شورای مهارت استان اردبیل ادامه داد: در کنار مراکز آموزشی فنی و حرفه ای استان اردبیل از ظرفیت های آموزشی دستگاه های تخصصی نیز در امر مهارت آموزی استفاده خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: سطح مهارتی کارفرمایان و نیروی کاری که به دنبال سرمایه گذاری و یا جذب در واحدها هستند باید شناسایی شده و از توان مهارتی لازم برخوردار گردند.

وی گفت: با توجه به اینکه واحدهای ایجادی طیف اصلی دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالی هستند، به این جهت نیاز ویژه به افزایش توان مهارتی جهت نیل به اشتغال پایدار می باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از وظایف و دستورکار نهادهای آموزش دهنده، تبدیل توانایی ها، خلاقیت ها و ابتکارات به سرمایه است.

رحیمی اظهار داشت: صرفا داشتن پول نقد شغل ایجاد نمی کند بلکه آنچه که شغل ایجاد می کند داشتن فکر و مهارت و دست های توانمند نیروی انسانی است که با بهره گیری از این توانمندی ها زمینه اشتغال پایدار فراهم می شود.

انتهای پیام/ح

تحقق اشتغال پایدار در اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.