سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال بانوان ؛

جدال دشوار پارس آرا با ملی حفاری

پارس آرا شیراز مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در هفته شانزدهم مسابقات دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه های کشور ، تیم پارس آرا شیراز ساعت یازده روز جمعه نهم آذرماه با میزبان صدرجدولی خود حفاری اهواز دیدار می کند.

نماینده فارس که پس از هفته ها ناکامی ، در هفته ۱۵ به چهارمین پیروزی این فصل خود دست یافت دوست ندارد حرفی دست و پا بسته برای ملی حفاری باشد و در سوی مقابل میزبان اهوازی در اندیشه بردی پرگل و تثبیت جایگاه خود است.

نجمه برزگر سرمربی پارس آرا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در خصوص این مسابقه بیان کرد :بازی سختی مقابل تیم صدر جدولی ملی حفاری پیش رو داریم و بازیکنان و کادرفنی این تیم دیگر نیاز به تعریف ندارد.

وی افزود: خداروشکر بازیکنان همه شرایطشان خوب است و تنها یک بازیکن سه کارته به نام مریم خاکباز داریم که در این مسابقه ما را همراهی نخواهد کرد.

سرمربی پارس آرا اضافه کرد : بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهد ولی با توجه جوانی و کم تجربه بودن بازیکنان نباید انتظار چندانی از پارس آرا مقابل ملی حفاری داشت.

تیم پارس آرا با کسب ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و حتی در صورت شکست در بازی با ملی حفاری ، جایگاهش تغییر نمی کند و تیم ملی حفاری با ۴۰ امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است.

در هفته پانزدهم پارس آرا شیراز با ۳ گل موفق به شکست استقلال ساری شد و دیدار ملی حفاری اهواز و دختران کویر کرمان با تساوی یک-یک به پایان رسید.

نماینده فارس در دور رفت این رقابت ها ۷-۲ مغلوب ملی حفاری شد.

انتهای پیام/ب

کار دشوار پارس آرا شیراز مقابل صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.