سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش تولید با حمایت از سرمایه گذاران تقویت شود

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بخش تولید بایستی با حمایت و رفع مشکلات سرمایه گذاران تقویت شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‎کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه ۷ آذر ۹۷ در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تأکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران، تقویت بخش تولید و رفع مشکلات سرمایه گذاری در دستور کار دولت قرار دارد.

وی افزود: تمامی مسئولان چهارمحال و بختیاری هم تلاش خود را برای ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در استان و ارتقای سطح رفاه عمومی مردم به کار گرفته اند.

نصیری اضافه کرد: تأمین زیرساخت‎ها، اختصاص تسهیلات بانکی و پرداخت یارانه به طرح‌های تولیدی می‌تواند در تحقق سریع‌تر اهداف اقتصاد مقاومتی مؤثر باشد.

وی اظهار داشت: طرح ملی تولید پوشاک در مناطق روستایی ۵ استان کشور از جمله چهارمحال و بختیاری، باید هر چه سریع‌تر از سوی مسئولان مربوطه پیگیری و اجرایی گردد.

طهمورث الیاسی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست گفت: سامانه ملی نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی (نیپا) ویژه ارزیابی میزان پیشرفت طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی در استان راه اندازی شده است.

وی تأکید کرد: ۲۶ دستگاه اجرایی عضو ستاد اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری باید اطلاعات و میزان پیشرفت پروژه‌های خود در این حوزه را حداکثر تا شنبه آینده ۱۰ آذر در سامانه نیپا وارد کنند.

الیاسی افزود: مسئولان و کارشناسان می‌توانند هنگام ورود اطلاعات مورد نیاز به سامانه، نواقص، ایرادات و ابهامات احتمالی را هم شناسایی و برای رفع اشکال به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام نمایند.

انتهای پیام/خ

راه اندازی سامانه نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.