سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف دلار و اسکناس‌های جعلی و مقادیری عتیقه جات در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری توزیع کننده اسکناس و دلار‌های جعلی و کشف عتیقه جات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فرهنگ نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان تبریز در تشریح این خبر گفت: درپی کسب خبری مبنی بر این‌که یک سودجو در تبریز، دلار و اسکناس جعلی توزیع و درخرید و فروش عتیقه جات فعالیت دارد، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ باسمنج در این راستا با تقویت گشت‌ها و استفاده از شیوه‌های پلیسی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با اخذ مجوز قضائی ماموران در بازرسی از محل فعالیت متهم ۲۹ قطعه ۱۰۰ دلاری جعلی، ۹۳ قطعه اسکناس ۵۰۰ هزار ریالی به مبلغ ۴۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال، حدود پنج کیلو انواع عتیقه جات مفرخ دوره اسلامی و یک دستگاه فلزیاب کشف که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی اقلام کشف شده ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان این‌که متهم با تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد، ازشهروندان درخواست کرد: در زمان خرید، فروش و تبادلات ارزی و ریالی به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و جهت تهیه ارز خارجی به مراکز و صرافی‌های معتبر مراجعه کنند و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/ش

عتیقه جات به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.