سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

هرگز امنیت و استقلال کشور را با نوسانات ارز مبادله نمی‌کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هرچه تلاش می‌کنند با عملیات روانی ذهن‌ها را تسخیر کنند، اما این مردم با آگاهانه می‌ایستند و ما هرگز این امنیت و استقلال و قدرتشان را با نوسانات ارز مبادله نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام در یزد گفت: دشمنان هرچه تلاش می‌کنند با عملیات روانی ذهن‌ها را تسخیر کنند، اما این مردم با آگاهانه می‌ایستند و با این سختی‌ها مبارزه می‌کنند و ما هرگز این امنیت و استقلال و قدرتشان را با نوسانات ارز مبادله نمی‌کنیم.

وی گفت: هرکجا دشمن فشار زیادی بر ما آورده است ما قدرتمند شدیم و دشمن قدرتمند موهبت است وقتی ملت با ایمان در صحنه است و ما مجبوریم در قبال دشمنان بزرگ رشد کنیم و نباید نگران باشیم چرا که دشمنان ما مشکلات بیش‌تری دارند.

سردار سلامی افزود: ما ظرفیت‌های خفته بسیاری داریم  پیروز خواهیم شد و از شهدا الهام می گیریم.

وی افزود: مردان عرصه سلامت و امداد و بهداشت ما در نبرد چهل ساله جوانمردانه و شرافت مندانه نقش آفریدند و امروز می‌بینیم پیام آوران و سفیران و امیدافرینان پزشکان ما دسته دسته به مناطق محروم می‌روند و کار‌های پزشکی را به صورت رایگان انجام می‌دهند که تمام این‌ها شکل گرفته از شهیدان هست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز خیرین جامعه ما در حال بسیج شدن هستند و همه جامعه به یکدیگر کمک می‌کنند و ملت ما هرگز شکست نخواهد خورد و این روح عاشورا و مهر و پیامبر و الهام گرفته از ائمه اطهار است و ما باید باهم زندگی کنیم.

سردار سلامی گفت: شهیدان ما به شکل انفرادی همه برای رضوان الهی و دفاع از اسلام را به عنوان نماد شهادت خود تلقی کردند.

وی افزود: امروز منطق استکبار بر اراده جهان با شکست مواجه شده و اسلام با پیام‌های حیات بخش عدالت و آزادی در صدد بیداری انسان‌ها است.

سردار سلامی ادامه داد: این واقعیت مسلم را ما تجربه کردیم که هرگاه اسلام درخشید، هرگاه خورشید پرفروغ اسلام از افق ایمان جامعه درخشیدن گرفت آنگاه همه به کفار و مشرکان و منافقان در مقابل آن صف کشیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران  گفت: مدافعان حرم ژرف اندیشند و نمی‌توانند ببینند که دشمن قدرت افزایی می‌کند و آن‌ها پاسخی به او ندهند بلکه با حضور در سوریه منطقه قدرت‌هایی را خفه کردند.

سردار سلامی  ادامه داد: تجلیل از شهیدان تجلیل از جاودانگی و حقیقت ماندگار در دستگاه آفرینش است و ما باید ابعاد اخلاقی و اخلاص شهدا را سر لوحه خود قرار دهیم.

وی افزود: انقلاب یک بعثت مجدد از اسلام و‌ کار امام یک کار نبوی بود و اسلام دوباره از افق ایران بر قلب مسلمانان تابش گرفت تا مسلمانان را بیدار‌ کند و از اسارت و بردگی و وادی ظلمات نجات دهد و به نور هدایت کند.

سردار سلامی اضافه کرد: امروز از شرق مدیترانه تا شمال آفریقا جبهه‌ی وسیعی شکل گرفته که هرجا آمریکا بخواهد تعرضی کند جوانان به پا می‌خیزند و در مقابل او می‌ایستند.

انتهای پیام/ی

صحبت های سردار سلامی در یزد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.