سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب اسلامی به درستی برای جوانان تبیین شود/ مقدمات فروپاشی صهیونیست ها فراهم شده است

عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نسل جدید باید با ارزشهای انقلاب،آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ علاء الدین بروجردی عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی جهان اسلام در یزد گفت: جوانان امروز باید بدانند که در چهل سال گذشته با ایثار و فداکاری جوانان از ذلت به اوج عزت رسیدیم.

بروجردی افزود: امروز برخلاف چهل سال گذشته در اوج عزت به سر می بریم که این شعار نیست بلکه امروز آمریکایی‌ها در خلیج فارس و در جای جای جهان از جمهوری اسلامی ایران وحشت دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ سوریه آمریکایی‌ها به خود جرات ندادند که نیرو بفرستند و جنگ را نیابتی کردند.

بروجردی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: بشار باید بماند و ماند و آمریکایی‌ها و دشمنان تمام توان خودرا به کار گرفتند، ولی شکست خوردند و در عراق و سوریه زمین گیر شدند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز با شکست های پی در پی آمریکا و اسرائیل می بینیم که مقدمات فروپاشی صهیونیست ها فراهم شده است.

وی گفت: آنچه امروز میبینیم واقعیت کارنامه چهل ساله انقلاب است و تا زمانی که ظلم است جنگ نیز ادامه دارد: و تا مبارزه وجود دارد شهادت نیز وجود دارد و ادامه کار پیروزی است.

وی به جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و گفت: تمام پیروزی هایمان را مرهون عنایات الهی هستیم.

بروجردی افزود: باتفکر حضرت امام حزب الله با پیشینی بند‌های یازهرا و یاحسین پیش به سوی اسرائیل رفتند و پیروز شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این را بدانیم که حزب الله ولیده انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس یادآور عزت و فداکاری­ بسیجیان قهرمان ایران اسلامی است

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن عرض تبریک هفته بسیج و تقدیر از برگزار کنندگان این کنگره نیز گفت: از روز‌های ابتدایی دفاع مقدس پزشکان در جبهه‌ها و خط مقدم حضور داشتند و تاکنون نیز این خط مقدم را حفظ کردند.

سردار جمیری با اشاره  به اینکه دفاع مقدس یادآور عزت و فداکاری­ بسیجیان قهرمان ایران اسلامی است، افزود: جامعه پزشکی امروز در مناطق محروم، در بیمارستان‌های صحرایی و در بحث مدافعان حرم و هر کجا جبهه‌ای است اعضای جامعه پزشکی نیز حضور دارند.

وی به بیان خاطره‌ای از شهدای مدافع حرم پرداخت و گفت: امروز این امنیت و صلابت را مدیون شهدا هستیم.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.