سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور:

خسارات وارده ناشی از سیل پلدختر در حال بررسی است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: گزارش خسارت ناشی از سیل اخیر، توسط دستگاه‌های اجرایی در حال تهیه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر امروز چهارشنبه به همراه نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی و مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان و فرماندار بروجرد از مناطق آسیب‌دیده شهر معمولان و دیواره ساحلی آن بازدید کرد.

وی پس از بازدید از مناطق آسیب‌دیده بخش معمولان پل‌دختر، از اراضی خسارات‌زده دردیا، مسکن مهر و دیواره ساحلی پل‌دختر بازدید کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیلاب‌های ناشی از بارندگی‌های شدید متأسفانه خسارت‌های بسیاری به بخش‌ها و حوزه‌های مختلف شهری و روستایی شهرستان پل‌دختر وارد کرده است.

وی افزود: در سطح استان از جمله پل‌دختر که عمق بحران در آن بیشتر احساس می‌شود، خسارات وارده ناشی از سیل توسط دستگاه‌های شهرستان در حال بررسی است که در نهایت برآورد کامل و نهایی به وزیر کشور ارائه می‌شود تا برای تصمیم‌گیری در اختیار رئیس‌جمهور قرار گیرد.

نجار افزود: این سیلاب‌ها به زیرساخت‌های مختلفی مانند ابنیه، راه‌ها و جاده‌ها، منازل مسکونی، در حوزه‌های باغی، دامی و کشاورزی خسارات وارد کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به صحبت‌های مردم آسیب‌دیده ناشی از سیل در مناطق دردیا و مسکن مهر، این بحران خسارات بسیاری را به مردم وارد کرده و آنان را با مشکل مواجه ساخته است.

 

انتهای پیام/ب

بازدید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از مناطق سیل‌زده پلدختر

برچسب ها: مدیریت بحران ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.