سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکنان و کادرفنی سایپا ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده اند

مدیران باشگاه سایپا تاکنون ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی خود در فصل جاری را پرداخت کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران یکی از تیم های به نسبت کم هزینه هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران محسوب می شود که قرارداد کل بازیکنان و اعضای کادرفنی اش در مجموع حدود 12 میلیارد تومان است. در جمع نارنجی پوشان پایتخت که با حمایت های مالی شرکت سایپا در لیگ برتر به میدان می روند تنها علی دایی، سرمربی این تیم قراردادی میلیاردی دارد و البته پرداخت مبلغ ساموئل سارفو غنایی (تنها بازیکن خارجی سایپا )که به دلار دستمزد می گیرد هم نزدیک به 2 میلیارد تومان برای این باشگاه هزینه در بردارد.

طبق اعلام رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا تاکنون 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم پرداخت شده است و قرار است این پرداختی تا پایان نیم فصل اول به سقف 50 درصد برسد.

این درحالی است که برخی بازیکنان باتجربه سایپا مانند روزبه شاه علی دوست، حامد فلاح زاده و ابراهیم صادقی، کاپیتان سابق خودروسازان که از ابتدای لیگ هفدهم به عنوان مربی به کادرفنی اضافه شده است بخش زیادی از مبلغ قرارداد خود از فصول گذشته را دریافت نکرده اند و حتی چکی که برای دریافت مطالبات خود از باشگاه سایپا اخذ کرده اند برگشت خورده است. 

علی دایی، سرمربی سایپا در طول 2 فصل اخیر بارها از شرایط مالی نا به سامان تیمش و تاخیر در پرداخت مبلغ بازیکنان گلایه و اعلام کرده است مدیران این باشگاه به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند بسیاری از بازیکنان مدنظر او را جذب کنند.


بیشتر بخوانید:

درویش: دلیل اصلی نتیجه نگرفتن سایپا، آسیب دیدگی بازیکنانمان است 

چک بازیکنان قدیمی تیم فوتبال سایپا برگشت خورد 

دایی:پدیده مزد تلاشش را گرفت/در چند صحنه داور و کمکش اشتباهاتی کردند


انتهای پیام/

وضعیت پرداخت مبالغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.