سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیستمین مانور سراسری زلزله برگزار شد/ آموزش؛ هدف اصلی مانور زلزله

بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله با حضور رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر در مدرسه دخترانه فاطمه پزشکی مهرشهر کرج برگزار شد.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بیستمین مانور سراسری ایمنی و زلزله با رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر و سایر مسئولان استانی البرز در مدرسه دخترانه فاطمه پزشکی مهرشهر کرج برگزار شد.

شهاب‌الدین صابونچی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر  با تاکید بر ضرورت افزایش توانمندی و آمادگی مردم با توجه به حادثه‌خیز بودن کشور گفت: خوشبختانه در سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه آموزش برای افزایش آمادگی دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها انجام شده است.

رئیس سازمان جوانان هلال‌احمر با بیان اینکه مانور ایمنی و زلزله ابعاد مختلفی دارد، گفت: یکی از ابعاد این مانور محک زدن آمادگی جوانان و بُعد دیگر آن جلب کردن توجه افکار عمومی، رسانه‌ها و مدیران به اهمیت زلزله است.

صابونچی با تاکید بر اهمیت مانور ایمنی و زلزله گفت: این مانور نشان‌دهنده میزان هماهنگی و عملکرد دستگاه‌های بین بخشی و همچنین بیانگر میزان آمادگی و مهارت دانش‌آموزان در زمان زلزله است.

وی با اشاره به برگزاری طرح دادرس، ویژه ارتقای مهارت‌های جوانان در زمان حادثه افزود: هفتمین سالی است که این طرح در ۸ هزار مدرسه برگزار می‌شود و دانش‌آموزان و دانشجویان کمک‌های اولیه، امدادونجات و مواردی از این قبیل را در جریان این طرح فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.