سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«قلب سرخ» دروغ هایمان را برملا می کند

رمان جدید محمد صمدی،با عنوان «قلب سرخ» درباره حرف هایی است که در زندگی می زنیم و فکر نمی کنیم این حرف ها دروغ باشد.

محمد صمدی نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم با عنوان « قلب سرخ » قرار است در انتشارات البرز منتشر شود.

وی با بیان اینکه این انتشاراتی به من قول داده کتابم را تا پایان سال چاپ کند،گفت:کتابم هم اکنون در مرحله ویرایش است از این رو فکرنمی کنم تا پایان سال منتشر شود چون هنوز برای اخذ مجوز به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نشده است و پنج تا شش ماه طول می کشد تا مجوز انتشار کتابم صادر شود.

این نویسنده با اشاره به اینکه داستان قبلی ام  در فضای نوستالژیک مربوط به 70 سال پیش نوشته شده  بود، بیان کرد:: رمان جدیدم با عنوان «قلب سرخ » مربوط به امروز،زمان حال و دوره ارتباطات است و سوم شخص داستان را روایت می کند.در کتاب بیشتر مسائلی را به چالش کشیدم که اهمیت زیادی دارد اما  کمتر به آن دقت می کنیم.

صمدی با اشاره به مهمترین پیام داستان گفت: مهمترین پیام داستان در کتاب « قلب سرخ » صداقت و دروغ است.در زندگی حرف هایی می زنیم که فکر نمی کنیم دروغ باشد اما آنقدر زیاد دروغ می گوییم که به آن عادت کرده ایم و زندگی هایمان را به چالش کشیده است.در رمان قلب سرخ به مسئله دروغ در زندگی ها می پردازم و در مجموع درونمایه داستان  عاشقانه و اجتماعی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.