سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی مسابقات فوتسال وكلای دادگستری جهان به جزیره کیش رسید

ایران میزبان اولین دوره مسابقات فوتسال وکلای دادگستری جهان در سال ۲۰۱۹ میلادی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی طباطبایی مدیرعامل كانون ورزشی حقوقدانان ایران با اعلام میزبانی ایران در اولین دوره مسابقات فوتسال وكلای دادگستری جهان گفت: با توجه به توانمندی فوتسال ایران و سابقه فوتسال كشورمان در جهان، این میزبانی را برای اولین بار دریافت كرده‌ایم كه انشاءالله در آبان ماه سال 98 در جزیره زیبای كیش برگزار خواهیم كرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات جام اتحاد حقوقدانان ایران در اردیبهشت ماه 98 خبر داد و گفت: مسابقات جام اتحاد در تمامی رشته‌های ورزشی و بین جامعه حقوقدانان اعم از وكلا، سردفتران، مشاوران حقوقی قوه قضائیه، پرسنل قضایی و كارشناسان رسمی دادگستری در رشته‌های متنوع ورزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجربه خوب برگزاری دومین المپیاد ورزشی كانون وكلای كشور در چند رشته ورزشی در اسفندماه سال گذشته، گفت: مطمئن هستیم كه رقابت‌های جام اتحاد نیز مورد استقبال جامعه حقوقدانان كشور قرار خواهد گرفت چراكه فقط در رقابت‌های كانون وكلا كه در كیش و در چند رشته محدود برگزار شد، حدود 500 ورزشكار حضور یافتند كه در رقابت‌های صنفی به لحاظ تعداد شركت‌كننده چشمگیر بود.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال و عضو هیئت‌مدیره و گل‌محمدی رئیس هیات‌مدیره نیز از حضور 7 تیم خارجی در اولین دوره مسابقات فوتسال وكلای دادگستری جهان خبر داد و گفت: با توجه به سرمای فصل زمستان در اروپا، تیم‌ها جدای از بحث ورزشی تمایل زیادی به حضور در جزیره زیبای كیش با شرایط آب و هوایی خاصش نشان دادند كه می‌توان از این حیث نیز گفت كه این میزبانی در توریسم ورزشی ما تاثیر خوبی نیز خواهد داشت.

عباس ترابیان رئیس كمیته فنی و توسعه فوتسال نیز در این مراسم با بیان اینكه آینده فعالیت كانون ورزشی حقوقدانان ایران را توام با موفقیت می‌داند از آمادگی فدراسیون فوتبال برای همكاری با این موسسه خبر داد و گفت: نفس كمیته فنی و توسعه همكاری با چنین بخش‌هایی است و این آمادگی وجود دارد تا اولین دوره مسابقات جهانی فوتسال وكلا را نیز به فیفا وصل كنیم و از تجربه و اعتبار این فدراسیون جهانی نیز در این زمینه استفاده كنیم. من در این زمینه پیش قدم خواهم شد.

انتهای پیام/

ایران میزبان اولین دوره مسابقات فوتسال وكلای دادگستری جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.