سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خراسان شمالی میزبان مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی از برگزاری مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از جنورد ، براتعلی سعیدی رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی گفت: مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور به میزبانی بجنورد و در ۶ رده سنی از ۲۵ تا ۴۵ سال و در ماده‌های شنای ۵۰ متر، ۱۰۰ متر، کرال سینه، کرال پشت و قورباغه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور به‌منظور انتخاب تیم ملی شنا کارگری برای اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا برگزار می‌شود.

سعیدی گفت: این مسابقات از امروز ۷ آذرماه تا ۹ آذرماه برگزار می‌شود که هم به‌صورت انفرادی و هم تیمی است و تاکنون ۱۹ استان برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی اظهار کرد: نفرات برتر به تیم ملی کارگری دعوت می‌شوند تا با تائید فدراسیون و انجمن هیات ورزشی کارگران در تیرماه سال آینده به مسابقات جهانی شنا در اسپانیا اعزام شوند.

وی محل برگزاری مسابقات را استخر کارگران بجنورد عنوان کرد و گفت: از امروز ساعت ۲ عصر پذیرش تیم‌ها را خواهیم داشت و پنج‌شنبه افتتاحیه و پنج‌شنبه‌شب نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود که مراسم اختتامیه از شبکه استانی روی آنتن خواهد رفت.

وی بابیان اینکه هر استان می‌تواند ۶ شناگر و یک سرپرست و یک مربی اعزام کند، افزود: از خراسان شمالی نیز یک تیم حضور دارد و حضور ۱۰۰ شناگر پیش‌بینی‌شده است که با همکاری هیات فوتبال استان در خوابگاه این هیات و خوابگاه‌های خانه معلم اسکان داده می‌شوند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی با اشاره به اینکه این مسابقات سومین میزبانی هیات ورزشی کارگری استان از مسابقات کشوری است، گفت: مسابقات دوی صحرا نوردی و تنیس روی میز را در تابستان میزبانی کردیم و اکنون نیز سومین میزبانی را پیش رو داریم.

سعیدی مشکل اصلی را نبود خوابگاه عنوان کرد و گفت: در بحث خوابگاه مشکل وجود دارد و فکری باید بشود، به علت نبود خوابگاه فقط می‌توان در تابستان میزبانی مسابقات را برای استان گرفت چراکه آن زمان دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل هستند و در زمان‌های دیگر واقعاً مشکل خوابگاه داریم.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان شمالی در خصوص محل برگزاری مسابقات افزود: استخر کارگران در مجموعه اداره تعاون است و بستری مناسب محسوب می‌شود و استاندارد یک است و قابلیت میزبانی دارد.

انتهای پیام / ب 

برگزاری مسابقات شنا قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی

برچسب ها: ورزش و جوانان ، شنا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.