سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش بوکسور‌های کردستانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور

تیم بوکس کردستان در پایان رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور که به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد با کسب یک طلا، چهار نقره و یک برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نخستین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته ورزشی بوکس پسران طی روز‌های یکم لغایت آذرماه به مدت پنج روز و به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ۲۶۴ بوکسور در قالب ۳۰ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در اولین دوره استعداد‌های برتر ورزش بوکس کشور حضور پیدا کردند و مبارزات خود را در هجده وزن مختلف به میزبانی شهرستان زاهدان به نمایش گذاشتند.

تیم کردستان با ده بوکسور در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد و توانست با کسب شش نشان رنگارنگ جایگاه سوم تیمی را بدست آورد.

در نتایج انفرادی آرینا ساعدپناه در وزن ۸۰+ کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود تنها نشان طلای این دوره از رقابت‌ها را برای کردستان به ارمغان آورد.

همچنین، محمدطا‌ها آئینی، مهران اسپرناک، محمدمحمودی و محمد (ریباز) رضایی به ترتیب در اوزان ۳۸، ۴۶، ۵۰ و ۵۷ کیلوگرم چهار نشان نقره را بدست آوردند و مهدی شیرمحمدی در وزن ۳۶ کیلوگرم یک نشان برنز و کاپ فنی‌ترین بوکسور را به خود اختصاص داد.

در نتایج تیمی، کردستان در جایگاه سوم ایستاد و تیم‌های سیستان و بلوچستان و گیلان عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است، تیم کردستان با سرپرستی رضا محمدی و مربیگری شهرام حسن نژاد و آرام محمدی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

انتهای پیام/م

کسب شش مدال رنگارنگ بوکسور‌های کردستانی در رقابت‌های کشوری

برچسب ها: بوکسور ، هنرهای رزمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.