سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عدم تحرک احزاب در حال حاضر کاملا احساس می‌شود/همه ما باید برای رفع این نقص کمک کنیم

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به عدم تحرک احزاب در شرایط کنونی گفت: همه ما به میزان مسئولیتی که داریم باید تلاش کنیم این نقص را برطرف کنیم.


پرویز سروری، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص فعال نبودن احزاب سیاسی در رویداد‌های اخیر کشور گفت: من فکر می‌کنم که اکنون  زمانی است که هم نخبگان و هم افراد دلسوز و دغدغه‌مند و هم احزاب سیاسی که نقش بزرگی در بصیرت بخشی و حرکت رو به جلوی مردم ایران دارند و آنان  وظیفه دارند که دائماً ملت ایران را برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی راهنمایی و بصیرت بخشی کند.

وی افزود: بنده کاملاً تو این بحث که احزاب در حال حاضر فعال نیستند موافقم و متاسفانه جای خالی حرکت‌های پرتحرک احزاب کاملاً احساس می‌شود و همه ما نسبت به این موضوع مسئولیت داریم که به این اعصاب تحرک بدهیم و بازسازی بکنیم و به نوعی زمینه‌ها رابرای حرکت بزرگی که ملت ایران در این ۴۰ سال انجام دادن را ادامه بدهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خلق نبود احزاب کاملاً الان مشخص شده استو نخبگان و احزاب و دغدغه‌مندان متاسفانه امروزه آن تحرک لازم را ندارندمن فکر می‌کنم همه ما به میزان مسئولیتی که داریم باید تلاش کنیم که این نقص برطرف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، احزاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.