سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان:

مصرف گاز استان سمنان در نیمه نخست امسال هفت درصد کاهش یافت

علیرضا شریفی نژاد گفت: با وجود کاهش در میزان مصرف گاز در ۶ ماه اول امسال در مهر و آبان ماه ۹۷ میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: پیش بینی می شود در فصل سرما مصرف روزانه گاز استان سمنان به بیش از پنج میلیون مترمکعب در روز برسد و مصرف بهینه گاز از سوی شهروندان مانع افت فشار گاز در نواحی سردسیر می شود.

وی در ادامه افزود: شرکت گاز استان سمنان به منظور رفاه حال مشترکان گاز، تمهیدات و اقدام های لازم را در آستانه فصل سرما انجام داده و در آمادگی مطلوبی به سر می برد.

شریفی نژاد تصریح کرد: سرویس، تعمیر و تمیزکاری تاسیسات گازرسانی، تعویض قطعه ها و تجهیزات، مهیا کردن وسایل و تجهیزات مورد نیاز گازرسانی، بررسی و ارزیابی نقاط ضعف و قوت، ازجمله اقدام های پیشگیرانه شرکت گاز برای مقابله با حوادث احتمالی است.

وی اضافه کرد: به منظور افزایش میزان آمادگی کارکنان شرکت گاز در مواقع بحرانی در فصل سرما برای خدمت رسانی به مردم، دوره های آموزشی مناسب و مانور را با مشارکت سازمان‌ های مربوطه برگزار کرده است.

انتهای پیام / گ

کاهش مصرف گاز استان سمنان در نیمه نخست امسال

برچسب ها: وزارت نیرو ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.