سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی: باید سریع، اما با برنامه حرکت کنیم/ اهالی کشتی باید همدل شوند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسلان کشورمان گفت: برای رسیدن به اهدافمان زمان زیادی نداریم و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسلان کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: سال ۲۰۱۹، سال قبل از المپیک است و هم رقابت‌های فشرده‌ای پیش رو داریم و هم زمان چندانی نداریم. حالا هم که سهمیه‌های هر وزن در باز‌های المپیک از ۲۰ به ۱۶ کاهش یافته، کار بسیار سختی خواهیم داشت، اما با همه توان و برنامه ریزی تلاش می‌کنیم به آنچه که شایسته اش هستیم برسیم.

دارنده ۲ مدال نقره جهان با اشاره به برنامه‌های روز‌های آتی تیم ملی تصریح کرد: در اولین گام با ۶ کشتی گیر راهی تورنمنت روسیه خواهیم شد، مسابقاتی که علاوه بر بار فنی برای ما، به دلی اینکه تمام هزینه‌ها نیز بر عهده کشور میزبان است از این حیث نیز سود خواهیم بُرد. ضمن آنکه تیم مازندران هم به نمایندگی از ایران در تورنمنت قفقاز شرکت می‌کند و چون کشتی گیران این رقابت‌ها نیز با نظر ما انتخاب شدند در ادامه به برنامه‌های تیم ملی خیلی کمک خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، اردوی تیم ملی را اواخر همین ماه با حضور تمامی موجودیت کشتی ایران برگزار خواهیم کرد، سپس در نظر داریم تا در هفته نخست دی ماه رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی انجام شود و در ادامه نیز رقابت‌های جام تختی، جام جهانی و قهرمانی آسیایی را در پیش رو داریم تا برسیم به مرحله نهایی مسابقات انتخابی برای حضور در میدان جهانی ۲۰۱۹؛ آنجا و در زمان خودش نسبت به انتخاب نفرات اصلی تصمیم گیری خواهیم کرد.

دارنده ۲ مدال برنز جهان خاطرنشان کرد: فارغ از مسائل مدیریتی که به هر صورت با برگزاری مجمع رئیس بعدی فدراسیون کشتی مشخص خواهد شد، اما به لحاظ فنی و برای رسیدن به موفقیت نیاز است اهالی کشتی با همدلی و همفکری کمک کنند تا با کسب مدال‌های رنگانگ در میادین مهم پیش رو ضمن بالا بردن پرچم مقدس کشورمان، دل میلیون‌ها ایرانی نیز شاد شود.


بیشتر بخوانید: واکنش دبیر فدراسیون کشتی به ادعای روس‌ها

سلیمی، رئیس شورای داوران فدراسیون کاراته آسیای مرکزی شد

آغاز رقابت‌های بین المللی کشتی جام شاهد از فردا و در ارومیه


انتهای پیام/

اظهارات غلامرضا محمدی درباره برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.