سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری در مناطق گرمسیری

مدیر جهاد کشاورزان شهرستان گناوه گفت: به منظور آشنایی دامداران با اصول و روش‌های صحیح و مدیریت پرورش و نگهداری گاو شیری، کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری در مناطق گرمسیری با حضور ۲۰ نفر از دامداران، در روستای چهار روستایی بخش ریگ شهرستان گناوه برگزار گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امان اله حیدری گفت: این کارگاه آموزشی به منظور ترویج، تشویق و ترغیب دامداران به استفاده از یافته‌های علمی و تحقیقاتی، کنترل استرس گرما در دام شیرده، جلوگیری از افت تولید و افزایش عملکرد برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی توصیه‌های در خصوص اصول صحیح تغذیه دام، رعایت اصول بهداشتی دام استفاده از دام‌های اصلاح نژاد شده و همچنین روش‌های مبارزه با بیماری‌های مشترک انسان و دام به فراگیران ارئه شد.

مدیر جهاد کشاورزان شهرستان گناوه تصریح کرد: با توجه به اینکه روستای چهارروستایی یکی از مراکز مهم تولید شیر در شهرستان گناوه می‌باشد و گاو شیری اصلی‌ترین و پرهزینه‌ترین مورد برای تولید شیر می‌باشد در این کارگاه آموزشی، در خصوص اصول شناخت تیپ گاو شیری و خرید و نگهداری آن نیز آموزش‌های لازم داده شد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه آموزشی پرورش گاو شیری با حضور ۲۰ نفر از دامداران

برچسب ها: دامپزشکی ، حیات وحش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.