سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخلف 23 میلیارد ریالی مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه گفت: مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه به دلیل عدم انجام تعهدات به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیگلری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: مدیر یک نمایندگی خودرویی در کرمانشاه به دلیل عدم انجام تعهدات به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

 وی بیان کرد رقم ریالی تخلف این مدیر نمایندگی خودرو  23میلیارد و 700میلیون ریال است.

 بیگلری بیان کرد:  بازرسان معاونت بازرسی و حمایت از مصرف کننده این سازمان در راستای انجام وظایف محوله، چهار عامل توزیع سیگار را که مرتکب عرضه خارج از شبکه شده بودند شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی کردند.بازرسان میزان کلی این تخلف را 5 میلیاردو 86 میلیون و 954 هزار  ریال برآورد کردند.

 وی با اشاره به پیگیری تخلف  واحد فروش شیشه ساختمانی گفت:  بازرسان این سازمان به دنبال دریافت یک شکوائیه مبنی بر بروز تقلب در فروش شیشه ساختمانی، از محل کار این فروشنده بازرسی به عمل آورده و پس از احراز تخلف تقلب، پرونده ای به میزان  15 میلیون و 600 هزار  ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

 

29 واحد صنفی متخلف بازرسی شدند

 


 مصطفی کاکایی رییس اداره صمت  شهرستان هرسین نیز  در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  جوان  کرمانشاه گفت: در آبان ماه سال جاری و با همکاری بازرسی اتاق اصناف  از 29 واحد صنفی متخلف بازرسی انجام شد.

وی بیان کرد:  بازرسی در راستای  گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت انجام و پرونده تعزیراتی با ارزشی معادل 90 میلیون ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ز


 


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.