سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی گشکا در زرند

با حضور پرشور مردم و نمایندگان چهار شهر کویری ایران مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی گشکا(گروه گردشگری شهرهای کویری ایران) به میزبانی زرند برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ با حضور پرشور مردم و نمایندگان چهار شهر کویری ایران شامل بجستان، بافق، دامغان و زهک، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی گشکا(گروه گردشگری شهرهای کویری ایران) به میزبانی زرند در محل سالن ورزشی شهید شیرودی برگزار شد.

 حبیب الله خنجری فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی هفته فرهنگی گشکا در شهرستان زرند ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در جشنواره خصوصاً میهمانان ویژه از استان های عضو گشکا و مدیران استانی حاضر در مراسم گفت: برگزاری اینگونه مراسمات و جشنواره ها در راستای شناساندن توانمندیها و ظرفیت های مناطق مختلف کشور، حرکتی بسیار مناسب و مؤثر در جذب سرمایه گذار و توسعه صنعت گردشگری است.

وی گفت: صنعت گردشگری و صنایع دستی امروزه در دنیا یکی از پررونق ترین و پردرآمد ترین صنایع است و درهمین راستا شهرستان زرند نیز دارای پتانسیل های گردشگری و جاذبه های طبیعی و صنایع دستی فراوان است و ما اعلام می داریم، جهت توسعه و رونق این صنعت در شهرستان زرند، دست تمام فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در عرصه گردشگری و صنایع دستی را به گرمی خواهیم فشرد و نهایت تلاش را جهت مرتفع ساختن مشکلاتشان بکار خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ جشنواره و نمایشگاه فرهنگی گشکا از تاریخ به مدت 5 شب در سالن شهید شیرودی زرند برگزار می شود.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.