سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش زدن تصویر محمد بن سلمان بوسیله معترضان بحرینی

مردم بحرین در اعتراض به سفر ولیعهد سعودی به کشورشان، تصویر محمد بن سلمان را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، مردم بحرین در اعتراض به سفر محمد بن سلمان به کشورشان که شب گذشته به پایان رسید، تصاویر ولیعهد سعودی را به آتش کشیدند.

شهروندان بحرینی با ابراز مخالفت با سفر بن سلمان به بحرین، وی را به اقدامات تروریستی، ارتکاب جنایت و خدمت به منافع صهیونیسم در منطقه متهم کردند. نیروهای انقلابی بحرین همچنین با تجمع در شهرک الدراز، تصاویر پادشاه بحرین و محمد بن سلمان را آتش زدند.

در شهرک «سماهیج» در جزیره محرق بحرین نیز معترضان تصاویری از محمد بن سلمان را پخش کردند که بر روی آن‌ها، عباراتی در مخالفت با سفر وی و محکومیت آن به اعتبار آنکه ولیعهد سعودی یک مجرم جنگی و تروریست هست، نوشته شده بود.

المنار همچنین از حضور گسترده خودروهای نظامی در خیابان های اصلی بحرین خبر داد. فعالان بحرینی نیز از پرواز گسترده بالگرد بر فراز مناطق مختلف به منظور جلوگیری از وقوع درگیری خبر دادند.

شهروندان بحرینی با انتشار تصاویر بن سلمان بر روی پرچم رژیم صهیونیستی، نقش ولیعهد سعودی را در عادی سازی روابط با اسرائیل، خصوصا در بحرین که سران صهیونیست قرار است بزودی به این کشور سفر کنند، محکوم کردند.

گفتنی است مردم تونس نیز در اعتراض به برنامه سفر ولیعهد سعودی به کشورشان، امروز در خیابان «حبیب بورقیبه» دست به تجمع اعتراضی گسترده ای زدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.