سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عیادت استاندار کرمانشاه از مصدومان زلزله

بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله بستری در بیمارستان آیت ا... طالقانی عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی و روند درمان مصدومان زلزله خیلی خوب است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بازوند استاندار کرمانشاه در حاشیه عیادت از مصدومان زلزله بستری در بیمارستان آیت ا... طالقانی عنوان کرد: خوشبختانه وضعیت عمومی و روند درمان مصدومان زلزله خیلی خوب است.

و‌ی گفت:در بازدیدی که امروز داشتیم خود این مصدومین هم از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و کادر بیمارستان رضایتمندی داشتند که این خود جای تقدیر و تشکر دارد

بازوند بیان کرد: لازم میدانم به یک نکته اشاره کنم، زمانی که ۷۲۹ مجروح و مصدوم به مراکز درمانی استان مراجعه می‌کنند و پس از دریافت خدمات درمانی در یک روز همگی مرخص میشوند این خود خبر از یک مدیریت خیلی خوب در حوزه درمان را می دهد و نشان از سرعت عمل خوب کارکنان مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دارد

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی انصافا همچون زلزله سال گذشته در این زلزله هم خدمات بسیار خوبی را ارائه داد و در همان شب اول وقوع این حادثه خود رئیس دانشگاه و معاونین در منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.