سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنوزی: درباره استوکس و اروین از مدیریت سوال کنید/ به زور نمی توانیم بازیکن را نگه داریم

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مسائل تیم را از کادرفنی و مدیریت باشگاه سوال کنید و به زور نمی توانیم بازیکنی را نگه داریم.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در مراسم یادبود پرویز دهداری بیان کرد: مرحوم دهداری معلم بزرگ اخلاق بودند و همه وظیفه داشتیم تا در این مراسم شرکت کنیم و یاد و خاطره او را زنده نگه داریم. او استاد و مردم اخلاق بود.

او در مورد تیمداری در فوتبال ایران گفت: درباره این مسائل در برنامه 90 صحبت کردم و من از شما سوال می کنم که آیا جامعه فوتبال دوست دارد، من یکی از این تیم ها را کنار بگذارم؟ و آیا کسی است که این تیم ( ماشین سازی یا تراکتورسازی ) را بخرد؟ شما راهکار بدهید تا من یکی از این 2 تیم را کنار بگذارم.

زنوزی در مورد صحبت های تقوی مبنی بر اینکه چمدانش در خانه آماده است تا زمانیکه به او گفتند از تراکتور برود، ادامه داد: همه ما چمدان های مان در خانه آماده است تا زمانیکه گفتند، برویم. درباره حکم محمدتقوی به عنوان سرمربی، باید از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ( اسدی ) سوال کنید و چرا از من می پرسید؟ 

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در پایان درباره وضعیت آنتونی استوکس و اروین خاطرنشان کرد: مسائل تیم را از کادرفنی و مدیریت باشگاه سوال کنید. بازیکن به دلیل اینکه سازگاری نداشت و نمی توانست بازی کند، رفت و ما باید چه کاری انجام دهیم؟ به زور که نمی توانیم بازیکن را نگه داریم و به فیفا می رویم تا این مشکلات حل شود.


بیشتر بخوانید: 

تنبیه انضباطی مهاجم گلزن تراکتورسازی همچنان ادامه دارد

جلسه سرنوشت ساز میان استوکس و مدیرعامل تراکتورسازی

زمان جلسه انضباطی مهاجم ناراضی تراکتورسازی مشخص شد


انتهای پیام/

اظهارات مالک تراکتورسازی درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.