سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالنوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دانمارک باید تاوان اقدام تنش آمیز اخیرش را بدهد/ اگر اروپایی‌ها همکاری نکنند به فکر خروج رسمی از برجام خواهیم بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام دولت دانمارک مبنی بر میزبانی همایشی که توسط یک گروهک تروریستی برگزار می‌شود، حمایت آشکاری از تروریسم محسوب است و آنها باید تاوان این عمل را بدهند.


مجتبی ذوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با انتقاد از حمایت دولت دانمارک برای برگزاری همایش توسط یک گروهک تروریستی، اظهار کرد: اقدام دولت دانمارک مبنی بر میزبانی چنین جلسه ای، حمایت آشکاری از تروریسم محسوب می‌شود، آنها باید تاوان این عمل را بدهند.

وی تاکید کرد: وزارت امور خارجه باید به صورت جدی به این موضوع عکس العمل مناسب و به موقعی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: این اولین باری نیست که دانمارک اقدامات تنش آمیز انجام می‌دهد، آنها سابقه توهین به پیامبر اکرم (ص) را در کارنامه خود دارند و در موارد متعددی با سیاست‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان همراه شده‌اند و علیه جمهوری اسلامی و مسلمانان اقدام کرده اند، در واقع یکی کشور‌هایی که اسلام هراسی به طور جدی در آن وجود دارد، کشور دانمارک است.

ذوالنوری ادامه داد: قطعا مردم ما این کج روی‌های دولت دانمارک را به خاطر خواهند سپرد و رسوایی که حمایت آنها از تروریسم در افکار جهانی ایجاد می‌کند هزینه سنگینی برایشان خواهد داشت.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس در بخش دیگری از صحبت هایش با انتقاد از تعلل اروپایی‌ها برای ایجاد کانال مالی با ایران، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دولت نباید معطل اروپا شود و بنا را بر عدم همکاری آنها بگذارد، لذا ما باید نسبت به استحکام ساخت درونی اقتصاد کشور اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه تکیه بر توانمدی‌های داخلی، تحکیم روابط با کشور‌های دوست، ایجاد ارتباط با کشور‌های منطقه و امضای پیمان‌های مالی دوجانبه با کشور‌ها باید در صدر امور مسئولان باشد، ادامه داد: ما نمی‌توانیم به برجام تکیه کنیم و اگر اروپایی‌ها همکاری نکنند به فکر خروج رسمی از برجام خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ظریف ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ح ق
۱۴:۲۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
در حال حاضر زمان به نفع اروپا و به ضرر ایران پیش می ود مسولین تاکی میخواهند متوجه شوند .
اسد
۱۳:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
دوسه تا ازین موشکهای بالستیک را روانه دانمادک کنیدتا حساب دستشون بیاد ویادشون باشه
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
خیلی بی مزه ای
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
برجام مرده
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
باید از برجام خارج بشیم
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
سلام کشور رئیس جمهور داره وزارت خارجه داره نیروهای مسلح داره
احمدی
۰۹:۱۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
پس کی دیگه ؟؟؟ چندین ماه گذشت ولی خبری نشد وفقط اروپا چند وقت یک بار میگه ماپایبند برجام هستیم ولی کو عمل ؟؟؟ فکر کنم ما فقط به این راضی وخوشحالیم که آرژانس 12-13 بار تائید کرده ایران پایبند بوده و اروپاهم چند وقت یک بار بگه ما پایبند برجامیم !!!! بس نیست ؟؟ هی میگن ضرب العجل تعیین کردیم و... ! ضرب العجل را بفرمائید یعنی چه ؟؟؟ یعنی چند ماه یا چند سال ؟؟ اصلا ضرب العجل را برای ما معنی کنید که بفهمیم معنیش همینه که هی تعیین کنیم یا مدتی هم داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا
۱۰:۳۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای مجتبی ذوالنوری : تا الآن که داخل برجام و پسا برجام مانده ایم چه خیری از امضاء کنندگان این قرارداد دیده ایم؟؟ هر ضرری نیز اگر قرار بود ببینیم که تا الآن هم دیده ایم بنابراین چه خارج شویم و چه پایبند و پابرجا داخل این قرارداد بمانیم نتیجه یکسان است چرا اینقدر تعلل و این پا و آن پا کردن؟؟
حمید
۰۸:۵۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
اروپاییهای بی هویت...
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
پس کی ؟
علی۳۱۳
۰۸:۱۲ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
با اروپائی ها برخورد قاطع بکنه
تمام هم و غم دستگاه دیپلماسی طی این یکی دو سال اخیر تحمیل fatf بر گرده ملت ایران است
علی رضا
۰۸:۱۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
برجامی در کار نیست چون عملا تحریم هستیم و بر تحریم ها افزوده می شود ولی ما همچنان هستیم به برجام بهترین گزینه آمریکا و اروپا همین است که بر سرما در می آورند اونا اهدافشان بر سرما خالی می کنند ولی ما هیچ عایدی نصیب ما نمی شود و خود تحریمی را دنبال می کنیم
رضا
۱۰:۴۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
جناب آقای مجتبی ذوالنوری : برای سازمان ملل و جامعه جهانی عضو سازمان ملل و شورای امنیت آیا باید 13 بار بیشتر تائید شود که ایران هیچ خلافی مرتکب نشده و برنامه هسته ایش صلح آمیز و تحت کنترل است؟؟ چرا رجال سیاسی ما موضع قاطعانه نمی گیرند آقاجان مرگ یکبار شیون یکبار چرا باعث میشوید با کارهای خودتان دست و پاهایتان را بیشتر گره بزنند و ببندند؟؟ مگر ایشان نفرمودند اگر یک قدم عقب نشینی کنید دشمن شما 10 قدم پیشروی میکند تا جائی که همه چیزتان را گرفته فقط به مرگتان راضی خواهد شد.........پس چرا اینقدر تعلل چرا اینقدر این پا آن پا کردن...هان؟!
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
پس کی باید عملی بشه
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
باید تا حالا خارج میشدید