سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حادثه در محور فهرج _ریگان

برخورد یک دستگاه پژو 405 حامل سوخت با یک دستکاه پراید در محور فهرج _ریگان حوالی برج اکرم 4کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سروان اکبر مداحی فرمانده پلیس راه ریگان ایرانشهر گفت: بر خورد یک دستگاه پژو 405 حامل سوخت با یک دستکاه پراید در محور فهرج ،ریگان حوالی برج اکرم 4کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت .

وی  با اعلام این خبر گفت: برخورد یک دستگاه ماشین پژو 405 حامل سوخت قاچاق با پراید باعث حریق این دو دستگاه سواری شد که در این حادثه دو سرنشین 405 جان باختند و همچنین سواری پراید دارای 4سرنشین از یک خانواده بوده که دو نفر آنها نیز در این حادثه جان باختند و یک نفر از سرنشینان پراید به با ماشین های امدادی به بیمارستان بم انتقال پیدا کرده است .

فرمانده پلیس راه ریگان، ایرانشهر علت این حادثه را سرعت زیاد و تخطی از سرعت مقرره و سبقت غیر مجاز راننده پژوه 405بیان کرد که حامل قاچاق سوخت بوده است .

وی از کسانی که در این محور تردد می کنند خواست با توجه در این محور قاچاق سوخت توسط قاچاقچیان سوخت صورت می گیرد با احتیاط کامل رانندگی کنند تا دچار حادثه نشوند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م
۰۸:۰۸ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
پلیس جلو قاچاقچی هارو بگیر