سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای اولین بار در خراسان رضوی کلید خورد:

راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی روستایی در کشور

اولین مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی روستایی کشور در روستای جیم آباد مشهد با رویکرد توانمندسازی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حبیب‌الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی در مراسم راه اندازی این مرکز گفت: راه‌اندازی و افتتاح این مرکز نیکوکاری در دهستان جیم آباد برای اولین بار در کشور و باهدف توانمندسازی و برون‌سپاری فعالیت‌های این نهاد از طریق مرکز نیکوکاری انجام شده است.

وی با اشاره به چابک سازی فعالیت‌های کمیته امداد و برون‌سپاری بخشی از خدمات به بخش‌های خصوصی  افزود: ابتدای فعالیت‌های این نهاد با اشتغال‌زایی و کارآفرینی است و در دو ماه آتی خدمات مددکاری، حمایت و مشارکت‌های مردمی نیز به مرکز نیکوکاری جیم آباد واگذار می‌شود.

مدیر کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مصمم هستیم این‌گونه مراکز را در روستا‌ها و با محوریت مساجد در قالب مراکز نیکوکاری توسعه دهیم.

 سید نعیم حسینی رئیس کمیته امداد رضویه هم در ادامه این مراسم  با اعلام اینکه این اداره از ۱۰ هزار و ۵۰۰ مددجو حمایت می‌کند، گفت: نیکوکاران در نیمه نخست امسال سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به این اداره کمک کردند.

مرکز نیکوکاری شهدای جیم آباد با حضور هفت عضو هیت عامل اداره می‌شود که غلامرضا علی پور به‌عنوان رئیس و محمد غلامی به‌عنوان نیروی اجرایی این مرکز معرفی شد.

انتهای پیام//ف.ح

اولین مرکز نیکوکاری، کارآفرینی و توانمندسازی روستایی در کشورراه اندازی شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.