سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی او-اسپرت در کرمان

اردوی تدارکاتی تیم ملی او-اسپرت از دیروز در کرمان آغاز شده است و تا 8 آذر جاری ادامه دارد.

منصور صادقی، نایب رییس کمیته او -اسپرت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: اردوی تدارکاتی تیم ملی او-اسپرت 5 تا 8 آذر جاری به میزبانی کرمان در محل خانه ووشو، باشگاه او اسپرت بدنسازی پایگاه قهرمانی برگزار می شود.

وی افزود: 40 بازیکن و مربی  در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به سر مربیگری جاسم منوچهری تمرینات خود را در کرمان پیگیری می کنند.

صادقی تصریح کرد: بهروز سالاری، نماینده و رییس انجمن او اسپرت استان کرمان به عنوان کاپیتان تیم ملی او اسپرت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸همدان حضور دارد.

وی یادآور شد: منصورصادقی، بازیکن و علی ایرانمنش مربی بدنساز تیم ملی جمهوری اسلامی به عنوان نمایندگان استان کرمان در این اردو هستند.

 صادقی افزود: اردونشینان خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸  او اسپرت که ۲۰ تا ۲۴ آذر جاری به میزبانی استان همدان برگزار می شود، آماده می کنند.

او اسپرت ورزشی ایرانی و برگرفته از مهارت ها و بازی های بومی محلی، نبرد و زورآزمایی و هنرهای سنتی اقوام سرزمین پارس است که در سایه رقابت انجام می شود و نام آن از ورزش پارسیان اصیل گرفته شده است.

این ورزش در سال 1378 در شهر همدان پایه گذاری شد و در سال 1385 توسط سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک ایران به رسمیت شناخته شد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان تیم ملی او-اسپرت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.