سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش آمار اعتیاد در بین بانوان کم سن و سال

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: بر اساس آمار‌ها معضل اعتیاد از دوران نوجوانی و جوانی در بین بانوان رو به افزایش است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدامین نخعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: اعتیاد در بانوان خطرناک‌تر از اعتیاد در بین مردان است که متاسفانه بر اساس آمار‌ها معضل اعتیاد از دوران نوجوانی و جوانی در بین بانوان رو به افزایش است.

وی افزود: با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی واستفاده از آن و آسیب‌ها و خطراتی که در استفاده ناصحیح از آن وجود دارد باید هوشیاری دانش آموزان در استفاده از آن بالا رود.

نخعی در جلسه‌ای با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در یکی از مدارس شهرستان بردسیر گفت:به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم است علاوه بر افزایش هوشیاری دانش آموزان، والدین نیز فرزندان خود را در استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با دقت نظارت و کنترل نمایند.

وی با اعلام اینکه والدین الگویی تاثیرگذار بر روی فرزندان هستند، افزود: ابتلای والدین به مواد مخدر نقش بسزایی در تمایل فرزندان به استفاده از مواد مخدر در آینده دارد.

وی افزود: خانواده و مدارس نقش مهمی در آگاهی سازی عوارض و خطرات استفاده از مواد مخدر را دارند و پپیشگیری از آن فقط با فرهنگ سازی و افزایش آگاهی میسر است.

دادستان بردسیر در پایان به لزوم محدودیت استفاده نوجوانان و جوانان از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اشاره کرد و گفت:: دوستی‌های خیابانی و دوست یابی‌های مجازی از دیگر آسیب‌های اجتماعی است که فرجام قشر جوان را نامطلوب رقم خواهد زد.
انتهای پیام/ی

افزایش اعتیاد در بین بانوان

برچسب ها: اعتیاد ، دادگستری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.