سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سنجش پزشکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

لغو تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۷ وزارت بهداشت/ تکمیل ظرفیت دکتری منوط به اعلام دبیرخانه های تخصصی

حیدرزاده با اشاره به لغو تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی گفت: تکمیل طرفیت دکتری منوط به طرفیت اعلامی دبیرخانه تخصصی است.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی انجام نمی شود، گفت: تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی مقرر به اعلام نیاز دبیرخانه های تخصصی رشته های مختلف بود.

وی ادامه داد: مجوز تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی داده شده و سنجش پزشکی منتظر اعلام ظرفیت از سوی دبیرخانه های تخصصی بود که پس از بررسی ها به ما اعلام کردند نیازی به فارغ التحصیل و به طبع آن تکمیل ظرفیت ارشد گروه علوم پزشکی در سال ۹۷ ندارند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های سال ۹۷ را منوط به تصمیم گیری ها در شورای آموزش پزشکی کرده بود و در شورای آموزش پزشکی مقرر شد در رشته هایی که دبیرخانه ها نیاز به فارغ التحصیل رشته داشته باشند پذیرش به صورت محدود و با سهمیه بومی و متعهد به خدمت انجام شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت در سال ۹۷ اظهار کرد: شورای آموزش پزشکی وزارت بهداشت مجوز تکمیل طرفیت دکتری در سال ۹۷ را نیز صادر کرده است و سنجش پزشکی منتظر اعلام ظرفیت ها از سوی دبیرخانه های تخصصی است.

وی افزود: دبیرخانه های تخصصی برای کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی ظرفیتی اعلام نکردند و ثبت نام لغو شد اما به احتمال زیاد تکمیل ظرفیت دکتری وزارت بهداشت در سال ۹۷ برگزار خواهد شد زیرا در غیر این صورت همزمان با ارشد لغو را به ما اعلام می کردند.

حیدرزاده تاکید کرد: سنجش پزشکی در انتظار اعلام ظرفیت های مورد نیاز از سوی دبیرخانه های تخصصی رشته ها برای آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ گروه علوم پزشکی است و پس از اعلام ظرفیت به سنجش ما اطلاعات لازم را بر روی سایت قرار می دهیم و ابتدای هفته آینده ثبت نام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ۹۷ وزارت بهداشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.