سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داستان پرماجرای نشان خادمی وزیر ارتباطات +تصویر

این روزها اعطای عنوان خادم الرضا(ع) به برخی از مقامات و مسئولان کشور در فضای مجازی حاشیه ساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خادم بارگاه امام رضا (ع) آرزویی است که هر مسلمان شیعه‌ای در دل می‌پروراند. خدمت به زائران بارگاه رضوی حال و هوای خاصی دارد اما رسیدن به این جایگاه  پیچ و خم های بسیاری دارد و البته سعادتی که باید حتما باشد. جدای از موانع موجود اذن خود حضرت  نیز لازم است.

در حال حاضر بسیاری از مقامات سیاسی و مسئولان کشور توانسته اند به مدد جایگاه اجتماعی خود  این مسیر پرپیچ  خم را پشت سر بگذارند و  به این مقام دست یابند که بتوانند در جایگاه خادم به زائران امام رضا(ع)خدمت کنند. با این حال  هستند هزاران نفر که حسرت لحظه ای قرار گرفتن در جایگاه آنان  را می خورند.

محمدعلی ابطحی فعال اصلاح طلب در ادامه انتقاد روز گذشته عزت الله ضرغامی درباره اعطای عنوان خادم به مسئولان توسط متولی آستان قدس رضوی نظرات شخصی خود را به اشتراک گذاشت. رئیس مؤسسه گفتگوی ادیان در کانال تلگرامی خود نوشت که مردم از مسئولان انتظار خدمت دارند و دیدن مقامات در لباس خادمی برای آن ها حس خوبی ایجاد نمی کند. این فعال اصلاح طلب از حاشیه عکس منتشر شده خود در کنار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نیز پرده برداشت. ابطحی در کانال تلگرامی خود نوشت:

"دروغ چرا؟ وقتی اقای ضرغامی به خادمی امام رضا توسط مسئولان حکومتی اعتراض کرد جرات کردم بنویسم.!!!!
من مشهدی هستم. طبعا زیاد به زیارت امام رضا مشرف می شوم.
بارها مسئولان سیاسی و نظامی را دیده ام که لباس خادمی پوشیده اند و بعضا با یکی دوتا محافظ پشت سرشان مردم را راهنمایی می کنند.
البته خدمت به زائران امام رضا باعث افتخار همه است. اما هیچوقت در زائران احساس خوبی مشاهده نکرده ام. بیشتر رنگ و بوی ریا کاری تصور می شد.
مردم توقع دارند مسئولان به کار خودشان برسند.
هفته گذشته سر مزار پدر خانمم ایستاده بودم. جمعی به کار جاروی حرم مشغول بودند که دیدم وزیر جوان و پر انرژی ارتباطات با لباس خادمی در میان آنها بود. لطف کرد و احوالپرسی کرد. نمیدانم چه کسی عکس گرفته بود ودر فضای مجازی پخش شد.
برای وزیری که در کار خودش موفق بوده است، این کارها ضرورت ندارد.
مردم از مسئولان خدمت به مردم می خواهند. خدمت به مردم بهترین خدمت به علی ابن موسی الرضا علیه السلام است."

روز گذشته عزت اله ضرغامی عضور شورای عالی فضای مجازی از رویه اخیر تولیت آستان قدس رضوی در اعطای عنوان خادم الرضا(ع) به مقامات سیاسی انتقاد کرده بود.


بیشتر بخوانید: نظر عزت‌الله ضرغامی درباره اعطای خادمی امام رضا (ع) به مسئولان


گفتنی است؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین مقام مسئولی بود که اخیرا این عنوان را کسب کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۷
شمابازار گوشی های تلفن همراه راسروسامان بده خدایا به داد ما برس