سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی آثار راه یافته به جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک به معرفی آثار راه یافته به بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  علی بازگیر، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک گفت: آثار راه یافته به جشنواره در 2 بخش مسابقه و مهمان معرفی شدند.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ بیان داشت: هیئت انتخاب بخش صحنه‌ای این جشنواره از مجموع ١٥٣ اثر رسیده از ٣١ استان کشور به بخش صحنه‌ای ٩ نمایش برگزیده را در بخش مسابقه و یک نمایش را در بخش مهمان را معرفی کردند.

بازگیر عنوان کرد: از آثار انتخاب شده در بخش مسابقه می‌توان به نمایش « عقیم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی از استان البرز،کرج، نمایش «لالایی با شیپور» به نویسندگی و کارگردانی ناصر کریمی نیک از استان مرکزی،اراک، نمایش «گنج خسیس» به نویسندگی و کارگردانی پویا حسنوند از استان لرستان، شهرستان خرم آباد و نمایش «من به همه تون آدرس میدم» به نویسندگی و کارگردانی محمدسعید فرازمند از استان کرمانشاه اشاره کرد.

وی گفت: نمایش «شراره» به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی از استان خراسان رضوی، مشهد، نمایش «دوئت تنهایی» به نویسندگی سارا الهیان و کارگردانی میثم ملازینل از استان قزوین، نمایش «خاک شیرین» به نویسندگی حامد مکمل و کارگردانی زمان ارکمان از استان یزد، نمایش «آقای قاضی صدایم را می شنوی» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و  کارگردانی حسن سبحانی مینایی از استان هرمزگان شهرستان میناب و نمایش «برش های کوتاه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی آشوغ از خوزستان شهرستان از دیگر آثار معرفی شده در بخش مسابقه هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در بخش مهمان این جشنواره نیز نمایش «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی ساناز بیان و کارگردانی محمد بوبردک از استان خوزستان شهرستان امیدیه توسط هیات انتخاب معرفی شد.

انتهای پیام/م

 آثار راه یافته به جشنواره ملی تئاتر معرفی شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.