سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس فارس:

۱۳ کشته در ۴۸ ساعته گذشته/ثبت بیش از ۳ هزار تماس با مرکز اورژانس فارس

رئیس اورژانس فارس از ثبت بیش از سه هزار و ۵۴۴ تماس در ۴۸ ساعته گذشته با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ فارس خبر داد.

محمد جواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برقراری سه هزار و ۵۴۴ تماس با اتاق فرمان‌های ۱۱۵ در روز‌های سوم و چهارم آذر ماه امسال، اظهار کرد: در این مدت کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی استان فارس ۵۴۰ مأموریت را انجام دادند که از مجموع آن‌ها، ۵۱۴ مورد در مناطق شهری و ۲۶ مورد جاده‌ای بوده است.

وی تعداد ماموریت‌های تصادفی را ۹۳ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ مورد مربوط به حوادث جاه‌ای استان بوده است.

مرادیان با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۰۸ نفر مصدوم شدند، افزود: از این تعداد ۵۲ مورد بصورت سرپایی در محل درمان و ۵۶ مورد به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

رئیس مرکز اورژانس استان فارس تعداد ماموریت‌های غیرتصادفی را ۴۴۷ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ماموریت ۱۶ مورد مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است.

مرادیان، تعداد مصدومان و بیماران غیرتصادفی را ۳۶۹ مورد اعلام کرد و اظهار کرد: در این حوادث ۲۱۷ بیمار پس از اقدامات درمانی در محل به صورت سرپایی درمان و ۱۳۹ نفر پس از اقدامات اولیه درمانی تیم‌های امدادی اورژانس به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

رئیس اورژانس فارس آمار مرگ و میر این حوادث در محور‌های ارتباطی استان را ۱۳ نفر اعلام کرد و با تاکید بر اهمیت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و تخطی نکردن از سرعت مطمئن، یادآور شد: درصد قابل توجهی از تعداد حوادث ترافیکی مربوط به خواب آلودگی راننده و تجاوز از سرعت مجاز بوده است که امیدواریم با رعایت اصول رانندگی از سوی مردم دیگر شاهد حوادث تلخ و غم انگیز در جاده‌های استان نباشیم.
انتهای پیام/م

ماموریت‌های اورژانس فارس در ۴۸ ساعته گذشته

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.