سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امداد نجاتگران هلال احمر به 203 حادثه دیده در استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از کمک رسانی امدادگران اصفهانی به 203 حادثه دیده در بارندگی های 48 ساعت گذشته در استان خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان و بارش رحمت الهی (برف و باران) در محورهای مواصلاتی و محل اسکان عشایر و روستاها و نیز برخی مناطق شهری که بر اثر آن تعدادی از هم استانی ها گرفتار برف و کولاک و تعدادی از منازل دچار آبگرفتگی شدند ، اظهار داشت : طی 48 ساعت گذشته، به 60 نفر از هم استانی های عزیز در این مناطق که بر اثر بارندگی دچار حادثه شده بودند ، امداد شده است .

وی افزود : در این عملیات جمعیت هلال احمر استان با به کارگیری 14 تیم عملیاتی شامل 49 نفر نجاتگر و با خودروهای کمکدار و تجهیزات تخلیه آب پمپ های آبکش و کف کش ، به کمک رسانی به تعداد 72 نفر حادثه دیده در آبگرفتگی و سیل اقدام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : برف و کولاک در جاده های مواصلاتی شهرستان های سمیرم و فریدونشهر نیز تعداد 131 نفر را گرفتار کرد که تیم های عملیاتی این جمعیت با جابجایی افراد و توزیع پتو ، نایلون و اقلام غذایی به آنها امدادرسانی کردند .

مومنی در پایان به مسافران و رانندگانی که قصدسفر به مناطق کوهستانی را دارند توصیه کرد باتوجه به شرایط جوی و بارندگی های آتی از ایمنی خودرو خود مطمئن شوند و با خود زنجیر چرخ و اقلام غذائی و البسه کافی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م

فعالیت نجاتگران هلال احمر در جاده های مواصلاتی و مناطق کوهستانی در پی بارندگی های اخیر اصفهان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.