سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش عظیم بسیجیان در مهاباد

فرمانده سپاه مهاباد گفت: روحیه و تفکر بسیجی که در بین مردم ایران نهادینه شده است نقش مهمی درخنثی کردن تحریم دشمنان نظام و انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، فرمانده سپاه مهاباد در اجتماع بزرگ بسیجیان که با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن ورزشی دو هزار نفری این شهر برگزار شد، گفت: امت اسلامی امروز با بهره گرفتن از تفکر بسیجی در مقابل استکبار به مبارزه برخاسته و به جان آنان لرزه انداخته است.

سرهنگ رحیمی افزود: بسیج مردمی به عنوان یکی از آموزه‌های مکتب اسلام و پیروی از ولایت فقیه و نجات دهنده کشور‌های تحت استیلای سلطه گران، نقش و کارایی تعیین کننده خود را در صحنه‌های مختلف به ظهور رسانیده است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی مایه حفظ انقلاب اسلامی از درون و بالندگی آن در بیرون از مرزهاست که نمونه‌هایی از آن را در ملت‌های منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن که تشکیل جبهه مقاومت داده و در برابر دشمنان ایستاده اند، می‌توان مشاهده کرد.

تجلیل از خانواده‌های شهدا، مسابقه طناب کشی، بازی‌های بومی و محلی، اجرای سرود و برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر بخش‌های اجتماع بزرگ بسیجیان مهاباد بود که در آخرین روز هفته بسیج اجرا شد.

انتهای پیام/ن

برگزاری همایش بسیجیان در شهرستان مهاباد

برچسب ها: هفته بسیج ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.