سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنبیه انضباطی مهاجم گلزن تراکتورسازی همچنان ادامه دارد

آنتونی استوکس مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از بازی با پرسپولیس امروز در حالی در زمین بنیان دیزل پیگیری شد که آنتونی استوکس مهاجم این تیم اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکرد. 

آنتونی استوکس به علت تاخیر در بازگشت به تبریز و بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است و تا اطلاع ثانوی هم حق حضور در تمرینات ندارد تا مدیریت و کمیته اضنباطی باشگاه وضعیت این بازیکن را مشخص کند. 

یکی از مسئولان باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت استوکس گفت: استوکس به علت مسائل انضباطی در اختیار باشگاه است تا در جلسه با اسدی مدیرعامل باشگاه وضعیتش مشخص شود. این بازیکن تا زمانی که تکلیفش مشخص نشود حق شرکت در تمرینات ندارد. البته بازیکنان امروز ریکاوری کردند و فردا هم تمرینات تعطیل است. به هر حال وضعیت این بازیکن برای حضور در تمرینات تا روز چهارشنبه معلوم می شود. 

او درباره وضعیت لی اروین گفت: اروین با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارد و باید به ایران بیاید تا تکلیفش را مشخص کند. به هر حال اگر این بازیکن به تبریز برنگردد از او به فیفا شکایت می کنیم تا حق و حقوق باشگاه دفاع کنیم. 


بیشتر بخوانید:

 مهاجم ناراضی تراکتورسازی به تبریز بازگشت

اسدی: مسائل مالی علت غیبت استوکس و اروین نیست

واکنش مالک باشگاه تراکتورسازی به غیبت استوکس و اروین


انتهای پیام/ 

استوکس اجازه حضور در تمرینات تراکتورسازی را ندارد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.