سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم؛

از دشمن تبعیت نمی‌کنیم

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم گفت:با عملکرد انقلابی و روحیه جهادی خود آمریکا و استکبار جهانی را زیر پا می‌گذاریم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ سرهنگ حسین آزادی نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم در مراسم تجمع بزرگ بسیجیان در خاتم گفت: ما بسیجیان با  ایمان عمیق خود به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه در شناخت دشمن هوشیار بوده و مراقب نفوذ دشمن هستیم.

سرهنگ آزادی نژاد  افزود: امروز از دشمن تبعیت نمی‌کنیم و با عملکرد انقلابی وروحیه جهادی خود آمریکا و استکبار جهانی را زیر پا می‌گذاریم.

وی ادامه داد: بسیج در برابر دوستان خود ایثار وگذشت دارد و در همه عرصه‌ها ایستادگی و مقاومت خستگی ناپذیر در مقابل دشمن خواهد ایستاد.

سرهنگ آزادی نژاد افزود: بسیجیان این مرز و بوم در هر زمینه‌ای که لازم باشد برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی به صورت فعال و گسترده حضور دارند و تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه ورهبر خواهند بود تا به مملکت آسیبی نرسد.

در ادامه حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات گفت: امروز بسیج درعرصه‌های مختلف پیشگام بوده و در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، کمک به محرومان و نیازمندان و عمران و آبادانی گام برداشته و همیشه یارویاور مردم بوده است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و جنگ‌های روانی در کشور گفت: باهوشیاری و بصیرت ملت ایران وبسیجیان تمام نقشه‌های دشمنان به یأس و نا امیدی تبدیل شده است.

وی افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود با بسیج دشمنی می‌کند و بسیج را همانند یک سد محکمی درمقابل خود می داند.

همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل (ره) تجمع بزرگ بسیجیان  در حسینیه صاحب الزمان (عج) هرات برگزار شد.

انتهای پیام/ی

ایستادگی  بسیجیان در مقابل دشمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.