سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

درخشش صنعت داروسازی ایران در دوران تحریم/ مجلس از هیچ کمکی به صنعت دارو فروگذار نیست

خاتمی گفت: مجلس از هیچ کمکی به تولیدکنندگان دارو فروگذار نخواهد کرد و باید بتوانیم همه عرصه‌های دارویی را در دست بگیریم.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضدسرطان در خاورمیانه که در شهرک صنعتی بهارستان استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط تحریم صنایع داروسازی ما کار بزرگی کردند و اخیرا پا به عرصه تولید محصولات بیولوژیکی گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: صنعت داروسازی نیاز به اصلاح و بازسازی دارد و باید همه نیازهای دارویی کشور را به کمک صنایع داروسازی داخلی تأمین کنیم.

خاتمی ادامه داد: همه دست‌اندرکاران در حوزه دارو باید برای پرکردن خلأهای دارویی کشور همگام شویم تا بتوانیم همه عرصه‌های دارویی را در دست بگیریم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس ضمن اینکه همیشه جلسات و برنامه‌ریزی‌های لازم را با تولیت سلامت یعنی وزارت بهداشت داشته است، این اطمینان را به صنعت داروسازی می‌دهیم که از هیچ کمکی به تولیدکنندگان دارو فروگذار نخواهیم کرد.

خاتمی اظهار کرد: امیدواریم همانطور که وزیر بهداشت از تولیدات فاخر دارو و انتقال تکنولوژی صحبت می‌کند، به طور حتم از این صنعت حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

تولید دارو در ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.