سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۱۰ تیم از امدادگران اورژانس اصفهان برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: از شب گذشته ۱۰ تیم از امدادگران اورژانس اصفهان و ۱۰ دستگاه آمبولانس به حالت آماده باش کامل برای کمک احتمالی به زلزله زدگان کرمانشاه بودند اما با اعلام وضعیت زرد برای زلزله نیاز به ارسال کمک از دیگر استان ها نیست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غفور راستین  مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: از شب گذشته  ۱۰ تیم از امدادگران اورژانس اصفهان و ۱۰ دستگاه آمبولانس به حالت آماده باش کامل برای کمک احتمالی به زلزله زدگان کرمانشاه بودند اما با اعلام وضعیت زرد برای زلزله نیاز به ارسال کمک از دیگر استان ها نیست.

وی بیان داشت: اصفهان معین تهران در حوادث و بلایا است اما خوشبختانه زلزله شب گذشته در کرمانشاه تلفات زیادی به دنبال نداشته است و نیاز به ارسال کمک از استان اصفهان نبوده است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که در وقوع زلزله قبلی در کرمانشاه اصفهان سهم زیادی در کمک رسانی از زلزله زدگان داشت.

وی بیان داشت: اصفهان همواره آماده خدمت رسانی به امدادخواهان در حوادث و بلایا است و هر کجا ضرورت باشد و حضور امدادگران اورژانس در کاهش تالمات مردمی موثر باشد قطعا حضور  خواهد داشت.

راستین گفت:در حال حاضر وضعیت زلزله در کرمانشاه را زرد اعلام کردند و باوجودی که از شب گذشته به حالت آماده باش کامل بودیم امروز اطلاع دادند وضعیت حاد وقرمز نیست.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان معین تهران در حوادث و بلایا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.