وی افزود : هدف از این طرح ها که تمام مفاهیم استفاده از کالای استاندارد ایرانی در آن گنجانده شده است جذب مخاطب بصورت کاربردی است.به طور مثال در شروع بازی های آسیای با ایجاد طراحی گرافیگی در خصوص ورود کالای استاندارد ایرانی به زمین فوتبال و در تبع آن خروج کالای خارجی توانستیم توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کنیم.
رئیس سازمان ملی استاندارد تاکید کرد: اهداف شعارگونه در سال های اخیر تخریب های فراوانی را در صنعت کشور گذاشته است. با ایجاد این نمایشگاه ها و استفاده از نبوغ جوانان کشورمان توانایی آن را داریم که به راحتی این مفاهیم را به مردم انتقال دهیم و جهت گیری شعار گونه را به کاربردی تغییر دهیم .
وی با اشاره به اینکه استفاده نکردن از کالای خارجی باید به یک الگو تبدیل شود گفت : استفاده از طرح ها گرافیکی با مبنای آثار تخریب پذیری استفاده از کالای خارجی بر بازار داخلی می تواند مشوقی برای استفاده از کالای استاندارد ملی باشد. این موضوع پس از مدتی باعث الگو سازی در جامعه می شود.
انتهای پیام /