سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکلی در توزیع نفت سفید وجود ندارد

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بوشهر گفت: هیچ مشکلی در توزیع نفت سفید در استان وجود ندارد.

مهرداد بیوکی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، افزود: ۶۳ جایگاه توزیع سوخت در استان وجود دارد که همه روزه از ۶ صبح تا ۶ بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: در بیشترمناطق استان به ازای هر خانواده یک و دو نفره ۶۰ لیتر، خانوار‌های سه و چهار نفره ۸۰ لیتر و ۵ نفر به بالا هم ۱۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید تعلق می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان بیان کرد: در دشتستان به علت اینکه تعداد مناطق کوهستانی بیشتر است، ۲۰ لیتر بیشتر سهمیه نفت به خانوار‌ها اختصاص می‌یابد.

بیوکی گفت: سرپرست خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به پایگاه تجارت آسان به نشانی اینترنتی www.tejaratasan.niopdc.ir، درخواست خود را برای دریافت سهمیه نفت ثبت کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌هایی که در توزیع نفت در استان وجود دارد، گفت: با توجه به بخشنامه‌های وزارت نفت، درمناطق گازرسانی شده، نفت توزیع نمی‌شود.

توزیع نشدن نفت سفید در این مناطق در چند روز گذشته با اعتراض ساکنان رو به رو شده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در پاسخ به انتقاد مردم گفت: با توجه به اینکه به بسیاری از نقاط استان گازرسانی شده است، طبق مصوبه وزارت نفت مناطق محدودی می‌توانند از نفت سفید بهره‌مند شوند.

مجید خورشیدی افزود: با این وجود پیگیر هستیم که مناطق بیشتری از استان بتوانند سهمیه نفت بگیرند، اما تاکنون وزارت نفت با این درخواست موافقت نکرده است.

وی از کسانی که محل زندگی‌شان گازرسانی شده است، خواست هر چه زودتر برای دریافت انشعاب گاز اقدام کنند تا مشکلی برای تامین سوخت مورد نیازشان نداشته باشند.

انتهای پیام/ف

نفت سفید در جایگاه‌های استان بوشهر در حال توزیع است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.