سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ نعیم قاسم در نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی:

امروز در قلب بیداری اسلامی هستیم

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت:حمایت از فلسطین، یمن و تقویت مقاومت ردپای مستکبران را محو خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، این نشست با حضور نوری المالکی نخست وزیر سابق عراق، شیخ نعیم قاسم،معاون دبیر کل حزب الله لبنان، عدنان منصور وزیر امور خارجه سابق لبنان، اکرم کعبی، دبیر کل نجوا و عاصف محسنی عالم برجسته افغانستان، خالد قدومی نماینده خالد قدومی نماینده جهاد اسلامی در ایران و برخی از شخصیت‌ها و نخبگان جهان و ایران صبح امروز در هتل آزادی تهران برگزار شد.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان در این نشست گفت: می‌دانیم که انقلاب امام خمینی (ره) بیداری اسلامی را در  قرن بیستم بنیان نهاد و قطعا  اگر می‌خواهیم حقیقت وجودی بیداری اسلامی راببینیم باید به ملاحظات دین توجه کنیم.

 

وی ادامه داد: اگر درباره قدس حرف می‌زنیم یعنی در مسیر بیداری اسلامی قرار داریم، همچنین باید بگویم که کسانی که فکر می‌کنند صحبت از بیداری اسلامی مبالغه است متوجه این موضوع نیستند که ما  با یک بیداری اسلامی حقیقی مواجه هستیم.

وی ادامه داد:نشانه این بیداری اسلامی این است که دشمنان اسلام علیه این دین گام بر می‌دارند و در عین حال شاهد هستیم که امروز مقاومت با تاثیرگذاری در یمن فلسطین و تمام دنیا با جهاد پیش می‌رود که این امر خود از نشانه‌های رهبری بیداری اسلامی در میان مسلمانان است.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: امروز در قلب بیداری اسلامی هستیم و هرگونه تحرک باعث پیشرفت ما خواهد شد، می توانم بگویم که حمایت از فلسطین، یمن و تقویت مقاومت ردپای مستکبران را محو خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاست خارجی ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.