سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال؛

تغییرات در هیئت مدیره استقلال کلید خورد

با توجه به تشکیل مجمع عمومی باشگاه استقلال احتمال تغییر در هیئت مدیره این باشگاه وجود دارد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به قانون منع به کار گیری بازنشستگان در همین راستا جواد قراب و ملکی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال شامل قانون بازنشستگی می شوند و قرار است به زودی نفرات جدیدی جایگزین آنها شوند .

با این وجود امروز مجمع عمومی باشگاه استقلال با حضور اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه استقلال به همراه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و داورزنی برگزار شده که بدون شک پس از بررسی حساب ها احتمالا درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال نیز تصمیمات لازم اتخاذ می شود .

علت ماندن تبريزى در تهران مشخص شد

تيم فوتبال استقلال در حالى روز گذشته در اهواز به مصاف تيم استقلال خوزستان رفت كه در اين سفر مرتضى تبريزى با حضور در تهران و همراهى نكردن تيمش باعث شد شايعه هاى زيادى درباره جدايى اش از جمع آبى پوشان به گوش برسد با اين وجود با بررسى هاى صورت گرفته يكى از مديران استقلال اعلام كرد تبريزى به دليل آسيب ديدگى از دوقلوى پا نتوانسته با استقلالى ها به اهواز برود و جدايى اش از تيم كذب است و اين بازيكن قراردادى ٢ ساله با آبى ها امضا كرده است.

يك چمدان پر پول به استقلالى ها رسيد

نمايندگان باشگاه استقلال با حضور در كنفدراسيون فوتبال آسيا توانستند بخشى از طلب هاى تيم را كه حدود ١٥٠ هزار دلار است را به تهران بياورنداستقلالى ها بخشى از طلب هاى خود را از afc دريافت كردند و به تهران آوردند.

جلسه مديران استقلال با حامی مالی

مديران باشگاه استقلال پس از نشست با وزير ورزش و جوانان با حضور در دفتر باشگاه جلسه اى را با حامى مالى برگزار كردند تا با دريافت پول بتوانند بخشى از بدهى هاى طلب كاران را پرداخت كنند.

قطع همكارى وزارت ورزش و جوانان با برخى مديران استقلالى

مجمع عمومى باشگاه استقلال با حضور مديران اين باشگاه و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. شنيده مى شود يكى از مسئولان وزارتخانه به طور غير مستقيم از قانون منع به كار گيرى بازنشستگان سخن گفته تا بدين ترتيب قطع همكارى وزارت ورزش و جوانان با برخى از اعضاى هيئت مديره باشگاه استقلال به طور رسمى قطعى شود.


بیشتر بخوانید:

فتح‌الله زاده: ژن خوب نیستم و با فامیل‌بازی نیامدم/ وزیر بدون اجازه ناظمی آب نمی‌خورد/ نمی‌گذارند بیایم چون استقلال قوی می‌شود

مصاف شاگردان مهاجری و قلعه نویی در تبریز / نخستین محک منصوریان با ذوبی‌ها / دربی هم نام‌های لیگ در جنوب/ جدال پرسپولیس و تراکتور در آزادی

 اسامی داوران هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام /

آغاز تغییرات در استقلال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.