سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکسته شدن پل نوساز دیلم صحت ندارد

معاون عمرانی فرماندار دیلم گفت: به سازه بتنی پل هیچ گونه خسارتى وارد نشده و دو دهنه پل سالم است و در حال هدایت و عبور آب است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی انتشار خبری مبنی بر تخریب پل نوساز در روستای مال شهاب شهرستان دیلم بر اثر شدت فشار آب حاصل از طغیان رودخانه‌های فصلی، معاون عمرانی فرماندار دیلم گفت: به سازه بتنی پل هیچ گونه خسارتى وارد نشده و دو دهنه پل سالم است؛ چون آب جریان دارد علایم هشدار دهنده و جهت نما گذاشته شده و بعد از فروکش آب با مصالح مناسب پر خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اثر شدت جریان آب، آب بردگی طولی قبل از پل با توجه به دیوار بتنی متوقف و به صورت عرضی آب بردگی ادامه و در لایه‌های زیر اساس باعث فرسایش، نشست و تخریب آسفالت شده است و بعد از فروکش کردن جریان آب بلافاصله اصلاح آن توسط راهداری صورت خواهد گرفت.

طاهری با تاکید بر اینکه خود پل آسیب ندیده و شانه جاده بخشی از آسفالت قبل از پل آسیب دیده است افزود: پروژه مذکور شهریور ماه تحویل موقت شده و به مدت یکسال در تعهد پیمانکار برای جبران هرگونه خسارت وارده می‌باشد.

معاون عمرانی فرماندار دیلم افزود: تا کنون میزان بارش سامانه فعلی که از جمعه شروع شده تا به امروز بالغ بر ۹۸/۷ میلیمتر و سال زراعی بارندگی شهرستان ۳۰۷/۷ میلیمتر از طریق هواشناسی شهرستان گزارش شده است.

طاهری افزود: علاوه بر بارندگی شهرستان حجم زیاد آب‌های بالا دستی که از استان‌های همجوار به سمت دشت لیراوی شهرستان دیلم به صورت روان آب جاری می‌گردد، می‌تواند خسارت‌های اساسی به زیرساخت‌های شهرستان به ویژه محور‌های مواصلاتی اصلی و راه‌های روستایی وارد نماید که خوشبختانه تا کنون خسارت جدی در شهرستان به وجود نیامده و خسارت‌های جزیی نیز در این حجم بارندگی و روان آب‌های سطحی کاملا طبیعی است و دور از انتظار نیست.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

دو دهنه پل دیلم سالم است

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.